چشمان شما مرکز توجه صورت شماست. اما این عضو حساس با وجود ابرو و مژه بسیار زیباتر و جذاب تر به نظر می رسد. در این مقاله قصد داریم ابتدا درمورد اهمیت ابروها، مژه ها و مراقبت از آنها صحبت کنیم. سپس بگوییم چگونه بهترین تقویت کننده ی ابرو و مژه را بخرید.

چگونه با بهترین تقویت کننده،ابرو و مژه های پرپشتی داشته باشیم ؟

چشمان شما مرکز توجه صورت شماست. اما این عضو حساس با وجود ابرو و مژه بسیار زیباتر و جذاب تر به نظر می رسد. در این مقاله قصد داریم ابتدا درمورد اهمیت ابروها، مژه ها و مراقبت از آنها صحبت کنیم. سپس بگوییم چگونه بهترین تقویت کننده ی ابرو و مژه را بخرید.


از تاثیر ابروها و مژه ها در زیبایی غافل نشوید!


مراقبت از ابروها:


با توجه به اینکه ابروهای طبیعی و پرپشت مد است داشتن ابروهایی پرپشت و خوش حالت روی زیبایی بیشتر چشمانتان تاثیر زیادی دارد. راه های زیادی برای پرپشت نشان دادن ابروها وجود دارد. یکی از این راه ها استفاده از مداد ابرو است. شاید برای مدت کوتاهی این روش سریع و آسان جالب به نظر بیاید اما با گذشت زمان باعث ریزش ابروهایتان می شود. کاشت ابرو هم یک روش دائمی است اما ممکن است پرهزینه و کمی دردناک به نظر بیاید. شما میتوانید با مراقبت های اصولی به طور طبیعی ابروهایی پرپشت و خوش حالت داشته باشید. اولین نکته برای داشتن ابروهایی پرپشت و ضخیم رژیم غذایی غنی از ویتامین هاست.
هرگز ابروهایتان را تیغ نزنید، این کار باعث شکستگی و افتادگی ابروها می شود. پس اگر ابروهایی خوش حالت می خواهید یک بار برای همیشه تیغ را کنار بگذارید.
هرگز ابروهایتان را خیلی نازک نکنید. زیرا این کار باعث سستی ریشه ی ابروها، ریزش و کم پشت شدن ابروهایتان می شود. اصولا رشد ابروها کند است و برای اینکه ابروهایتان به اندازه ی طبیعی و اولیه ی خود برسند حدود شش الی هشت هفته زمان نیاز دارند.
سعی کنید به طور مرتب ابروهایتان را رنگ نکنید. تارهای ابرو نسبت به موی سر حساس تر و ضعیف تر هستند و رنگ کردن زیاد ابروها باعث نازک و ضعیف شدن آنها می شود.
از استفاده از محصولاتی مثل انواع لوسیون ها و کرم های پوستی روی ابروها بپرهیزید. این مواد با گذر زمان و نفوذ به داخل تار ابروهایتان باعث ریزش آنها می شوند.

مژه ها سایبان چشمان شما:


با توجه به اهمیت ابرو و مژه هم در سلامت چشم و هم زیبایی شرکت های آرایشی محصولات زیادی مثل تقویت کننده ابرو و مژه ساخته اند. با توجه به گستردگی این محصولات انتخاب بهترین تقویت کننده ی ابرو و مژه ممکن است کمی دشوار به نظر بیاید. به همین دلیل بهتر است بدانیم بهترین تقویت کننده ی ابرو و مژه چه ترکیباتی باید داشته باشد؟


چگونه با بهترین تقویت کننده،ابرو و مژه های پرپشتی داشته باشیم ؟

بهترین تقویت کننده ی ابرو و مژه چه ویژگی هایی دارد؟


اگر قصد دارید با روش های طبیعی ابروها و مژه هایتان را تقویت کنید و به دنبال بهترین تقویت کننده ی ابرو و مژه هستید، سعی کنید محصولاتی بخرید که با استفاده از عصاره های گیاهی ساخته شده اند. محصولات گیاهی معمولا بدون ضرر هستند و به چشم آسیب نمی زنند. محفظه ی نگهدارنده ی این محصولات هم باید به گونه ای باشد که احتمال ورود میکروب و انواع آلودگی به محصول تقریبا صفر باشد. محصولات تقویت کننده ی ابرو معمولا حاوی ویتامین E هستند. اگر به دنبال محصولی هستید که سریعتر نتیجه دهد، از تقویت کننده های حاوی لامینین استفاده کنید. تقویت کننده های دارای آمینواسیدهای گوگردی باعث افزایش ضخامت موها می شوند.

چگونه از محصولات تقویت کننده ی مژه و ابرو استفاده کنیم؟


قبل از استفاده از این محصولات صورت خود را را با شوینده ی مناسب بشویید.
صبح ها و شب ها مقدار کمی از تقویت کننده ی مژه را بوسیله ی نوک اپلیکاتور روی بن مژه ی خود به آرامی بکشید.
برای مصرف تقویت کننده ی ابرو هم مقدار کمی از محصول را بردارید و در جهت رشد ابروها روی آنها بمالید و دقایقی ابروهایتان را به آرامی با نوک انگشت کمی ماساژ دهید.

معرفی محصول:
برای خرید بهترین تقویت کننده ی ابرو و مژه می توانید با مراجعه به سایت شیک فام محصول مورد نظر را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید. در ادامه قصد داریم چند محصول پرفروش و عالی را نقد و بررسی کنیم.

کرم تقویت کننده ی سریتا مدل Vitalize:

کرمتقویت کننده ابرو سریتا به صورت کرمی ارائه شده است که با دست هم می توانید از آن استفاده کنید. این محصول با هدف تقویت ابروها فرموله شده است. در ساخت آن از عصاره ی گیاهانی مثل رزماری، نعناع فلفلی، گزنه و بابونه استفاده شده است. این محصول گیاهی سرشار از انواع آنتی اکسیدان ها، اسیدهای گیاهی و ویتامین B₅ و B₆ ضد التهاب است و می شود گفت هیچ ضرری ندارد.


محلول تقویت کننده ی مژه سریتا مدل Eyelash:


محلول تقویت کننده ی مژه  سریتا مدل Eyelash

تقویت کننده مژه سریتا ضد ریزش و تقویتی است. این محصول سرشار از ویتامین ها و پپتیدهای تقویت کننده ی مژه است که ضمن تقویت مژه الاستیسیته ی آنها را افزایش میدهد و با تقویت فولیکول های مژه باعث ترمیم و بازسازی مژه ها می شود.


سرم تقویت کننده و ضد ریزش مژه ی سینره:


سرم تقویت کننده و ضد ریزش مژه ی سینره

این سرم دارای مواد پپتیدی بسیار فعال، ویتامین های B و اسیدآمینه های گوگردی است که با تحریک فولیکول مژه باعث افزایش ضخامت و استحکام مژه ها می شود. ترکیبات موجود در این محصول باعث تسریع رشد مژه ها می شود.


سرم تقویت کننده و ضد ریزش ابروی سینره:


این محصول نیز حالتی مایع دارد و حاوی پپتیدهای فعال و آمینواسیدهای گوگردی است که ضد ریزش بوده و رشد ابروها را تسریع می بخشد و باعث ضخیم شدن ابروها می شود. علاوه بر این این محصول فاقد تست حیوانی است.


پیشنهاد ما برای خرید تقویت کننده موژه و ابرو فسایت شیک فام است که دارای نماداعتماد و سابقه زیاد در این حوضه است و میتوانید محصولات مراقبت از پوست و مو از جمله تقویت کننده مژه و ابرو را از شیک فام تهیه نماید.


برای مشاهده خرید محصولات تقویت ابرو میتوانید لینک زیر را در مرورگر خود کپی کنید .
shikfam.com/Search-products/category-Eyebrow-Enhancer

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha