با حکمی از سوی دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر علیرضا زالی، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی به عنوان عضو دیگر شورای سیاستگذاری طب ایرانی منصوب شد.

زالی، عضو شورای سیاست گذاری طب ایرانی شد

سلامت نیوز:با حکمی از سوی دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر علیرضا زالی، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی به عنوان عضو دیگر شورای سیاستگذاری طب ایرانی منصوب شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از وبدا، سعید نمکی در متن حکم دکتر علیرضا زالی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی- درمانی شهید بهشتی و فرمانده ستاد مقابله با کرونا تهران به این شرح است: با عنایت به رویکرد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جهت تأمین، حفظ و ارتقاء سلامت  جامعه و با عنایت به ظرفیت غنی طب ایرانی که می تواند با رویکردی عالمانه در کنار طب رایج موجب ارتقاء سطح سلامـت جامعه شود و با ادغـام در نظـام سـلامت مورد بهـره برداری هدفمـند و روشمـند قرار گیرد، به منظور ساماندهی و توسعه طب ایرانی در کشور و نظر به تعهد، شایستگی، تجربه و سوابق جناب عالی را به عضویت شورای سیاستگذاری طب ایرانی منصوب می کنم.

وی افزود: امیدوارم با بهره گیری از توانمندی و تجارب خود با مشارکت فعـال و تعـامل سازنده با سایر اعضاء این شورا با برنامه ریزی دقیـق جهـت توسعه طب ایرانی در حوزه های آموزش، پژوهش و درمان، برنامه ریزی و سیاستگذاری جهت اجرایی نمودن بند( ۱۲) سیاست‌های کلی سلامت ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری را مورد توجه و رسیدگی قرار دهید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانونمداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha