بهترین دکتر ایمپلنت در تهران کیست؟ این سوالی است که افراد نیازمند به کاشت دندان در تهران به دنبال پاسخ آن هستند. ایمپلنت دندان نوعی درمان مهم و حساس است که تنها پزشک متخصص دندانپزشکی از عهده‌ی انجام آن بر خواهد آمد.

بهترین دکتر ایمپلنت در تهران را چگونه تشخیص دهیم؟

سلامت نیوز:بهترین دکتر ایمپلنت در تهران کیست؟ این سوالی است که افراد نیازمند به کاشت دندان در تهران به دنبال پاسخ آن هستند. ایمپلنت دندان نوعی درمان مهم و حساس است که تنها پزشک متخصص دندانپزشکی از عهده‌ی انجام آن بر خواهد آمد. انجام ایمپلنت در تهران زمانی برای افراد ضرورت پیدا می‌کند که یکی یا چند عدد از دندان‌هایشان را از دست داده باشند. در چنین شرایطی برای پر کردن جای خالی دندان به سراغ روش ایمپلنت دندان خواهند رفت. از آنجا که انجام ایمپلنت دندان فرآیندی بسیار حساس و مهم دارد و برای جلوگیری از آسیب رسیدن به دندان‌های کناری می‌بایست این کار را به یک دکتر ایمپلنت در تهران یا شهر خود بسپارید که زبده و ماهر باشد.

ایمپلنت دندان را جدی بگیرید!

ممکن است برخی افراد تصور کنند اگر دندان خراب خود را از ریشه در بیاورند دیگر نیازی به انجام ایمپلنت در تهران نخواهد بود؛ این در حالی است که اگر جای دندان اصلی خالی بماند ممکن است آسیب‌های جدی‌تری برای افراد به وجود بیاید. به طور مثال زمانی که بین دو دندان به فاصله یک دندان خالی باشد، ممکن است ذرات غذا و... در جای خالی ورود کند و حتی با مسواک زدن هم به خوبی از بین نرود. در چنین شرایطی دندان‌های سالم هم از کنار دچار پوسیدگی و خرابی خواهند شد. از طرفی خالی بودن بین دو دندان در هنگام خوردن و آشامیدن هم شما را آزار خواهد داد، بنابراین انجام ایمپلنت در تهران به جای دندان  از دست رفته ضرورت دارد.

همه چیز درباره‌ی ایمپلنت دندان

به طور قطع پس از روشن شدن ضرورت انجام ایمپلنت، باید تعریف درستی از آن ارائه شود تا افراد بدانند که برای دندان خود چه درمانی را انجام می‌دهند. ایمپلنت در واقع به قرار دادن یک پایه از جنس تیتانیوم سازگار با لثه و دندان درون لثه و نصب پیچ بر روی آن گفته می‌شود که در نهایت با سوار کردن تاج ایمپلنت بر روی آن به اتمام می‌رسد. این فرآیند که در تعریف بسیار ساده و آسان به نظر می‌رسد آنقدر حساس و مهم است که دکتر ایمپلنت در تهران برای انجام آن چندین مرحله مهم را طی خواهد کرد.

دکتر ایمپلنت در تهران طی چند مرحله ایمپلنت را انجام می‌دهد؟

به طور کلی متخصصان یک کلینیک ایمپلنت در تهران می‌بایست مراحل مختلفی را برای انجام دقیق ایمپلنت دندان در پیش بگیرند تا افراد پس از اتمام کار رضایت داشته باشند. انجام هر یک از این مراحل برای رسیدن به نتیجه مطلوب لازم و ضروری خواهد بود، به همین جهت باید با این مراحل به خوبی آشنایی داشته باشید:

  • پیش از هر چیز شما می‌بایست با نظر دندانپزشک به یک مرکز عکس‌برداری از دندان بروید و یک عکس کلی از دندان و فک خود بگیرید. سپس متخصص ایمپلنت با توجه به عکس میزان خرابی تمامی دندان‌ها را بررسی خواهد کرد، زیرا دکتر ایمپلنت در تهران پیش از انجام ایمپلنت می‌بایست پوسیدگی دیگر دندان‌ها را بررسی کرده  تا کاشت ایمپلنت به خوبی انجام شود.

  • به طور کلی ایمپلنت دندان نوعی عمل سرپایی است که برای آن متخصص پس از انجام بی حسی به میزان بسیار کوچکی سطح لثه را برش می‌دهد تا بتوان پایه فلزی را درون استخوان دندان قرار دهد. در این مرحله فرآیند کاشت دندان در تهران  به اتمام رسیده است.
  • پس از جای‌گیری درست پایه فلزی درون لثه بنا به تشخیص دکتر ایمپلنت، پس از مدتی پین بر روی پایه فلزی نصب خواهد شد. در مرحله‌ی آخر تاج ایمپلنت روی پین قرار گرفته و فرآیند ایمپلنت در تهران به اتمام خواهد رسید.

هزینه ایمپلنت در تهران چقدر است؟

مسلماً افراد برای کاشت دندان در تهران نگران قیمت ایمپلنت در تهران هستند، زیرا تمامی هزینه‌های درمانی دهان و دندان بالا رفته است. هزینه ایمپلنت در تهران یا دیگر شهرستان‌ها نیز بستگی به کلینیک ایمپلنت در تهران دارد که برای انجام این کار انتخاب می‌کنید. بنابراین بهتر است یک متخصص منصف انتخاب کنید تا در عین استفاده از مواد با کیفیت و بکارگیری فنون مناسب و تجربه کافی،  دستمزدی منصفانه از شما دریافت کند. پیدا کردن چنین کلینیکی با وجود بستر خوب اینترنت کار خیلی سختی به نظر نمی‌رسد و تنها با یک جستجوی ساده در گوگل می‌توانید بهترین دکتر ایمپلنت در تهران را پیدا کنید.

دوران نقاهت پس از کاشت دندان در تهران

پس از انجام ایمپلنت در کلینیک ایمپلنت در تهران نیز باید فرد دوران نقاهتی را طی کند تا به دندان جدید خود عادت کند، به همین جهت دکتر ایمپلنت در تهران تجویزهایی پس از اتمام کار به افراد خواهد داشت. این توصیه‌ها شامل موارد زیر می‌شوند.

  • از آنجا که پس از اتمام ایمپلنت اثر بی حسی بعد از چند ساعت از بین خواهد رفت، متخصص داروی مسکن تجویز می‌کند که به مدت معین باید از آن استفاده کنید.
  • به توصیه‌ی دکتر ایمپلنت پس از کاشت دندان  تا چند روز بهتر است از غذاهای رقیق مثل سوپ استفاده کنید تا به فک و دندان فشار وارد نشود.
  • پس از انجام ایمپلنت تا چند روز که به خوبی به دندان جدید عادت کنید، بهتر است یک همراه در کنار خود داشته باشید تا اگر اثر بی حسی شما را اذیت کرد به عنوان  پرستار کمکی در کنار شما باشد.
  • استفاده منظم از مسواک دندان و نخ دندان نیز توصیه مهم و کلیدی دیگری است که حتما باید رعایت کنید.

بنابراین برای رسیدن به سلامتی کامل توصیه‌های متخصص کاشت ایمپلنت را جدی بگیرید و به صورت دقیق انجام دهید. مراقبت‌های پیش از انجام ایمپلنت و پس از انجام آن به نفع شما خواهد بود. لازم به ذکر است که برخی از افراد در جامعه مجاز به انجام ایمپلنت نمی‌باشند که با تشخیص دندانپزشک مشخص می‌شود، اما به طور کلی افراد دارای بیماری‌های خاص مثل سرطان، پوکی استخوان و .... نمی‌توانند ایمپلنت انجام دهند. از طرفی افرادی که سابقه انجام شیمی درمانی و رادیو تراپی نیز داشته باشند نباید ایمپلنت دندان را انتخاب کنند. 

بهترین کلینیک ایمپلنت در تهران در دسترس شماست!

دکتر عباس گشاده رو جراح و متخصص ایمپلنت های دندانی، کلینک مجهزی را در  تهران بنا کرده که در آن کلیه‌ی خدمات دندانپزشکی اعم از ایمپلنت، جراحی لثه، ارتودنسی دندان، خدمات زیبایی دهان و دندان و... ارائه می‌شود. اگر به دنبال دکتر ایمپلنت در تهران می‌گردید که مدرک رسمی و معتبر برای انجام ایمپلنت داشته باشد، کلینیک دکتر عباس گشاده رو بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. مزایای انجام خدمات دندان وفک در کلینیک ایمپلنت در تهران عبارت است از:

  1. ارائه خدمات کامل توسط کادر مجرب و تحصیلکرده
  2. استفاده از تجهیزات دندانپزشکی مجهز و مطمئن
  3. محیطی آرام و دلپذیر
  4. ارائه خدمات با سرعت بالا

طبیعتاً با وجود مزایای فوق بسیاری از افراد مایل هستند که از خدمات کلینیک دکتر عباس گشاده رو استفاده کنند. از آنجا که در این کلینیک از موادی با کیفیت فوق العاده و در عین حال قیمت مناسب برای دندان استفاده می‌شود قیمت ایمپلنت در تهران نیز بسیار پایین خواهد شد. بنابراین در کلینیک دکتر عباس گشاده رو بالاترین کیفیت را با قیمتی مقرون به صرفه تجربه خواهید کرد، پس بدون معطلی به فکر درمان دهان و دندان خود باشید.

کلام آخر

هزینه کردن برای درمان دهان و دندان قطعاً ارزش سلامتی را خواهد داشت، از آنجا که عدم انجام ایمپلنت می‌تواند آسیب‌های جدی برای دیگر دندان‌ها و لثه به وجود بیاورد، بهتر است ایمپلنت را به تعویق نیاندازید. با وجود دکتر عباس گشاده رو در تهران که دیگر نگران هزینه‌های گزاف ایمپلنت نخواهید بود، بهتر است بدون تعلل ایمپلنت دندان خود را انجام دهید. برای دسترسی آسان به کادر و پرسنل کلینیک دکتر عباس گشاده رو کافی است به وبسایت رسمی این مجموعه به آدرس https://tehranimplantteam.com وارد شوید و به صورت آنلاین از مشاوره رایگان این مجموعه بهره‌مند شوید. نکته‌ی جالب در رابطه با کلینیک دکتر گشاده رو این است که ویزیت و مشاوره رایگان به صورت حضوری هم در کلینیک ایمپلنت در تهران ارائه می‌شود. پس کلینیک دکتر عباس گشاده رو بهترین انتخاب خواهد بود...

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha