قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی طی نامه ای به وزیر بهداشت سخنان سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره قم را گزاف و غیرعلمی دانست که موجب قم‌هراسی شده است.

ویدئو/ انتقاد از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی غیرعلمی یا قم هراسی است؟

سلامت نیوز: قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی طی نامه ای به وزیر بهداشت سخنان سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره قم را گزاف و غیرعلمی دانست که موجب قم‌هراسی شده است.

به گزارش سلامت نیوز، این قرارگاه خواستار عزل دکتر رئیسی و محاکمه اش توسط قوه قضائیه شده است .در فیلمی که منتشر شده اما هیچ نشانی از حرف غیر علمی مشاهده نمیشود.

باید پرسید آیا انتقاد از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و تجمعات کرونایی گزاف و غیرعلمی است؟ اینکه آقای دکتر رییسی اعلام کرده تنها 30 درصد افرادی که در تجمعات بودند از ماسک استفاده کردند قم هراسی است؟ تنها شهر قم هم در این گزارش نبوده و مسلما از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی باقی شهرها هم انتقاد شده است.آیا گزارشات نباید بر مبنای واقعیت باشد؟

اگر بنا بر این باشد که عده ای از مردم هر شهر خودخواسته عمل کنند و پروتکل های بهداشتی را زیر پا بگذارند و جان دیگران را در معرض تهدید قرار دهند و بعد از اعتراض یک مقام علمی عده ای به پشتوانه  قانون شکنان دربیایند آیا سنگ بر روی سنگ بند می شود؟اینگونه کرونا در کشور کنترل میشود؟کرونا ریشه کن میشود؟

دکتر رئیسی در حال ارائه گزارش به رئیس جمهور است که بر اساس همین گزارش ها تصمیمات مهم و جدی گرفته می شود برای جلوگیری از شیوع ویروسی که مدتهاست علاوه بر آنکه امور روزمره زندگی مردم را تحت تاثیر قرار میدهد روزانه جان عده ای زیادی از مردم را هم میگیرد و معلوم نیست این قرارگاه با پشتوانه کدام مبحث علمی خواستار محاکمه وی شده!

به جای خسته نباشید و تقدیر از اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا که حتی بیشتر در معرض ابتلا به این بیماری هستند خواستار محاکمه آنها هم هستیم؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha