رئیس سازمان امداد و نجات کشور با بیان اینکه ۱۹ استان کشور متاثر از کولاک و برف هستند گفت: از امدادرسانی به بیش از ۴ هزار نفر در ۸۴ محور کوهستانی و ۳۷ شهر و روستا خبر داد.

امدادرسانی به بیش از ۴ هزار نفر در ۸۴ محور کوهستانی

سلامت نیوز: رئیس سازمان امداد و نجات کشور با بیان اینکه ۱۹ استان کشور متاثر از کولاک و برف هستند گفت: از امدادرسانی به بیش از ۴ هزار نفر در ۸۴ محور کوهستانی و ۳۷ شهر و روستا خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سازمان امدادو نجات، مهدی ولیپور درباره ارائه خدمات امداد و نجات در کولاک برف، طوفان و آبگرفتگی از ۳۰ دی لغایت ۳ بهمن گفت: ۱۹ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، قزوین، کردستان، کرمان، کرمانشاه، گلستان، لرستان، مازندارن و همدان متاثر از کولاک، برف، طوفان و آبگرفتگی هستند.

وی با اشاره به مناطق امدادرسانی شده، ادامه داد: در ۸۴ محور کوهستانی و ۳۷ شهر و روستا به ۴۸۹۷ نفر امدادرسانی شده و برای ۳۳۸ نفر اسکان اضطراری فراهم شده است. ۳۷ نفر به مناطق امن منتقل شده‌اند و همچنین در این مدت ۲۰ نفر به مراکز درمانی منتقل شده اند.

رییس سازمان امداد و نجات کشور تصریح کرد: یک نفر نیز بر اثر سقوط درخت روی خودرو جان خود را در شهرستان نکاء از دست داده است. در این مدت ۳۹۲ دستگاه گرفتار شده در برف رهاسازی شده اند.

ولیپور با بیان اینکه ۱۷۵تیم شامل ۵۹۷ نفر در این مدت در عملیات حضور داشته اند، خاطرنشان کرد: در این مدت ۹۲ تخته پتو، ۱۷۹۵کیلوگرم نایلون، ۴۵۷ بسته غذایی، ۹۷ بطری آب، ۴۴ کیلوگرم خرما، ۳۷۹ بسته بیسکوویت توزیع شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha