یک کارشناس سازمان هواشناسی به بیان توضیحاتی در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی کشور پرداخت.

هوا آلوده می‌شود / روند افزایش دما ادامه دارد

سلامت نیوز:یک کارشناس سازمان هواشناسی به بیان توضیحاتی در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی کشور پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: از امروز تا چهارشنبه برای بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف پیش‌بینی می‌شود و از این رو در شهر‌های صنعتی و پر جمعیت نظیر اراک، اصفهان، تبریز، اهواز، تهران، کرج و قم با افزایش آلاینده‌ها مواجه هستیم.


وی با بیان اینکه تا پنجشنبه روند افزایش دما را داریم، افزود: بیشترین مقدار افزایش دما در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل رخ می‌دهد و دمای هوا در این مناطق ۶ تا ۱۲ درجه افزایش می‌یابد.

این کارشناس سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه احتمال سقوط برف و وقوع بهمن در دامنه‌های رشته کوه البرز وجود دارد، اظهار کرد: از پنجشنبه یک سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود و موجب آغاز بارش‌ها در مناطق غرب و شمال غرب کشور می‌گردد.


گودرزی ادامه داد: این سامانه بارشی جمعه تقویت می‌شود و علاوه بر شمال غرب و غرب در جنوب غرب، سواحل غربی و مرکزی دریای خزر و دامنه‌های جنوبی البرز هم بارش رخ می‌دهد.


وی با اشاره به اینکه فردا سه‌شنبه آب‌های خلیج فارس به شدت مواج و متلاطم هستند، در خصوص آخرین وضعیت آب‌هوایی پایتخت توضیح داد: آسمان تهران صاف است و در بعضی ساعات غبار محلی دارد و دمای تهران امروز یک درجه افزایش می‌یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha