امروزه همه ما از گوشی های هوشمند استفاده می کنیم.با پیشرفت تکنولوژی و تلفن های هوشمند در اختیار گرفتن خدمات مختلف و خرید های اینترنتی به سرعت در حال پیشرفت میباشد.از طرفی ارائه دهندگان خدمات برای بدست آوردن سهمی در بستر اینترنت تلاش میکنند تا قیمت و نوع خدمات خود را بهبود بخشند،اینبار در سلامت نیوز قصد داریم، تا 2 اپلیکیشن خدمات نظافتی و تعمیراتی را به شما معرفی کنیم. این اپلیکیشن ها را به راحتی می توایند از بازار، گوگل پلی و اپ استور و یا وب اپلیکیشن ، دانلود و سفارش خود را ثبت کنید.

برای خانه تکانی از کدام اپلیکیشن،خدمات بگیریم؟

امروزه همه ما از گوشی های هوشمند استفاده می کنیم.با پیشرفت تکنولوژی و تلفن های هوشمند در اختیار گرفتن خدمات مختلف و خرید های اینترنتی به سرعت در حال پیشرفت میباشد.

از طرفی ارائه دهندگان خدمات برای بدست آوردن سهمی در بستر اینترنت تلاش میکنند تا قیمت و نوع خدمات خود را بهبود بخشند،اینبار در سلامت نیوز قصد داریم، تا 2 اپلیکیشن خدمات نظافتی و تعمیراتی را به شما معرفی کنیم. این اپلیکیشن ها را به راحتی می توایند از بازار، گوگل پلی و اپ استور و یا وب اپلیکیشن ، دانلود و سفارش خود را ثبت کنید.


آچاره

برای خانه تکانی از کدام اپلیکیشن،خدمات بگیریم؟

آچاره از سال ۱۳۹۵ توسط شرکت ساناگستر سبز که جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف اند ایجاد و شروع و فعالیت کرده است.
این شرکت در حوزه خدمات انلاین بیش از ۲۵۶ سرویس در محل ، درشهر های بزرگ کشور ارائه میدهد.

آچاره با ارائه‌ی خدمات با کیفیت و جلب رضایت مشتریان، توانسته در سال ۹۷ عنوان برترین اپلیکیشن خدمات آنلاین در جشنواره‌ی وب و موبایل ایران را از آن خود کند.

در بررسی آچاره به موارد زیر میپردازیم :

  • تجربی کاربری اپلیکیشن و سایت
  • کیفیت پشتیبانی
  • وقت شناسی و نظم نیروهای مجری خدمات
  • امنیت و اعتماد مشتریان به نیروهای مجری خدمات
  • قیمت خدمات

سرعت سایت و اپلیکیشن معمولی است همچنین ظاهر اپلیکیشن و سایت سادگی و زیبایی خودش را حفظ کرده است.

نسخه اندروید اپلیکیشن با امتیاز ۴.۴ و حجم مطلوب ۷ مگابایت در دسترس است.
نسخه ios اپلیکیشن نیز موجود است.
از نظر پشتیانی اچاره از طریق تماس تلفنی ، گفتگوی انلاین در سایت و ایمیل از ۸ صبح تا ۹ شب در دسترس است.
اما برخی از مشتری ها از پشتیبانی راضی نبودند و مشکلات عدم برقراری ارتباط با اپراتور و تاخیر در ارتباط را بیان کرده بودند.

اچاره در شهر های زیادی ازجمله تهران ، مشهد ، اصفهان ، اراک ، اهواز ، تبریز و ۲۲ مرکز استان دیگر نمایندگی دارد و ارائه خدمات میکند.


نیروهای متخصص موجود در اچاره از جهت وقت شناسی و نظم در برخی از موارد مورد نقد کاربران قرارگرفته اند.


البته لازم به ذکر است که اچاره نسبت به دیگر هم صنفیانش فیلتر سختی برای قبول کردن متخصص و پذیرفتن او در شرکت در نظر گرفته است.


به طوریکه نیروهای خدماتی (آچاره) دارای گواهی عدم سوء پیشینه و عدم اعتیاد بوده و از دیگر فیلترهای تایید صلاحیت آچاره عبور کرده‌اند تا مشتری بتواند به آنها اعتماد کند. همچنین میتوان به بیمه بودن تمامی متخصصین اچاره نیز اشاره کرد و شرکت به متخصصان در ازای رضایت مشتری امتیاز میدهد.


و اخرین مورد که قیمت خدمات است که در اپلیکیشن ذکر شده اند و کمی بالاست ، هرچند دربرخی موارد به تایید شده بودن متخخصان می ارزد.


مزایا

  • با نصب بیش از 50.000 کاربر حجم 4 مگابایت اپلیکیشن و امتیاز 4.4 مطلوب است
  • پشتیبانی از طریق گفتگوی انلاین ، تماس تلفنی و ایمیل در دسترس است
  • پوشش دهی 27 مرکز استان


معایب

  • قیمت ها کمی بالا اند
  • در برخی مواقع پشتیبانی مورد رضایت نبود
  • در برخی موارد اعلام شده توسط کاربران در فضای مجازی منظم نبودن نیرو ها


اپلیکیشن اسپارد نرم افزار تخصصی نظافت

برای خانه تکانی از کدام اپلیکیشن،خدمات بگیریم؟
حتماً شما هم زمانی بوده که برای گردگیری و نظافت محیط منزلتان نیاز به دستیار داشته باشید اما کسی کنارتان نبوده است . با فضایی بزرگ‌تر و کارهای بیشتر ، تنها یک دستیار نظافتی می‌تواند در زمان کمتر باکیفیت بهتر و در اسرع وقت ، محیط منزل شمارا مثل روز اولش زیبا کند.

جالب است بدانید که خدمات نظافتی اسپارد اپلیکیشنی است که با خدمات تخصصی نظافت شروع به فعالیت نموده است و به مرور زمان خدمات دیگری نظیر برقکاری،نقاشی ساختمان و ... را به ویژگی های خود اضافه نموده است.


ساعت استفاده از خدمان این پلتفرم از 7 صبح تا 11 شب میباشد.


اپلیکیشن اسپارد ، نرم‌افزاری برای رزرو آنلاین خدمات نظافتی و بهداشتی با سرعت بیشتر و خدمات بهتر است . این نرم‌افزار به‌صورت آنلاین و با چند کلیک ، متخصصان حرفه‌ای برای گردگیری و پاک‌سازی محیط کار یا زندگی شما با خدماتی باکیفیت اما محدود و تخصصی ، فراهم کرده است

ویژگی جالب این نرم‌افزار این است که دیگر نیازی به حضور در مراکز خدماتی و پرداخت نقدی کارمزد نیست . خدمات الکترونیک و رزرو آنلاین این نرم‌افزار ، در هزینه و وقت شما نیز صرفه‌جویی می‌کند .


مزایا


• اولین نرم‌افزار نظافتی و خدماتی در کشور است
• مرکز پشتیبانی حرفه‌ای برای سنجش رضایت کاربران دارد .
• خدمات تخصصی کاربردی زیادی را ارائه می‌کند .
• حجم کم اپلیکیشن برای اندروید و ios
• امکان مرور سابقه‌ی کاری نظافتچی و میزان رضایت کاربران قبلی برای کاربر جدید
• امکان انتخاب نوع متخصص‌های نظافتی و بهداشتی طبق سابقه کار و موقعیت مکانی آن‌ها


معایب


• در برخی شهرها و شهرستان‌های کوچک‌تر ، کاربردی نیست.
• نوع خدمات و وسیله‌ی شستشو مشخص نشده است .
• این متخصصان بهداشتی ، بهتر است پرونده بهداشتی نیز داشته باشند.
• هزینه‌ی بالاتری نسبت به سایر شرکت‌های نظافتی دارد .


سعی داریم تا با نزدیک شدن به ایام نوروز و فصل خانه تکانی به بررسی پلتفرم های آنلاین خدمات مختلف مرتبط با خانواده بپردازیم تا در این ایام کرونایی که اصل بر جلوگیری از تردد های غیر ضروری است شما را با این خدمات آنلاین آشنا کنیم و شریک سلامتی شما باشیم.در این جا دو اپلیکیشن نظافت و خدمات را بررسی کردیم و سعی کردیم با ذکر مزایا و معایب آنها تصمیم گیری را برای شما آسان تر کنیم.البته بازار این گونه ابزار ها بسیار وسیع بوده و ما تنها دو نرم افزاری که بیشتر مورد استقبال قرارگرفته را زیر ذره بین بردیم و انتخاب نهایی با شماست.


حال این سوال پیش می آید که شما جزو کدام دسته از افراد هستید و برای خدمات خانه و یا محل کار خود روش آنلاین را انتخاب میکنید یا سنتی؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha