چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
کد خبر: 306963

رییس مرکز پایش و کنترل کیفیت هوای کلانشهر اراک گفت: هوای اراک در ساعت 10 صبح امروز، هشتم بهمن‌ماه، در وضعیت قرمز قرار گرفته است.

هوای اراک در وضعیت قرمز

سلامت نیوز:رییس مرکز پایش و کنترل کیفیت هوای کلانشهر اراک گفت: هوای اراک در ساعت 10 صبح امروز، هشتم بهمن‌ماه، در وضعیت قرمز قرار گرفته است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ، علیرضا محرابیان با اشاره به آلودگی هوا کلانشهر اراک بیان کرد: براساس اطلاعات دریافت شده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر اراک، متوسط شاخص کیفیت هوای این شهر در ٢٤ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۸ صبح روز در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفت.


وی با اشاره به اینکه شاخص کیفیت هوای اراک طی ۲۴ ساعت گذشته عدد ۱۰۶ را نشان داد، اظهار کرد: آلاینده اصلی، ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون بوده است.


محرابیان با بیان اینکه شاخص لحظه‌ای کیفیت هوا ۱۵۲ و ناسالم برای تمام گروه‌هاست، گفت: در ساعت ۱۰ صبح وضعیت هوای اراک در شرایط قرمز قرار گرفته است و شاخص کیفیت هوای اراک با آلایندگی ذرات کمتر از ۲.۵ میکرون و دی اکسید گوگرد از ساعت ۱۰ صبح امروز عدد ۱۶۳ را نشان می دهد که حاکی از ناسالم بودن هوا برای تمام گروه‌های سنی است.

رییس مرکز پایش و کنترل کیفیت هوای کلانشهر اراک گفت: اراک در حال حاضر ۴۰ روز ناسالم برای گروه‌های حساس و یک روز ناسالم برای تمامی گروه‌های سنی را پشت سر گذاشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha