به گزارش سلامت نیوز: محققان دانشگاه رچستر در آمریکا دریافته اند که چرا افراد در مقابل بازی های تصویری مقاومت سختی از خود نشان می دهند.

محققان علت اعتیاد افراد به بازیهای تصویری را كشف كردند
این محققان دریافته اند علت اعتیاد افراد به بازی های تصویری به شادی نهفته در این بازی ها باز می گردد که اساسا ریشه در کامل ساختن نیازهای اولیه روانشناسی شان دارد.
این محققان با همکاری متخصصان محیط های مجازی از شرکت Immersyve Inc حدود 1000علاقمند بازی های تصویری، پرسش هایی درباره عوامل ترغیب کننده شان نسبت به ادامه سرسختانه چنین بازی هایی به عمل درآوردند و در ادامه دریافتند که افراد به این دلیل استفاده از بازی های تصویری همچون بازی های رایانه ای لذت فراوان می برند زیرا آنها را ذاتا رضایت آور می دانند.
ریچارد ریان محقق اصلی این تحقیق گفت: البته ما تصور می کنیم باید نظریه عمیق تری نسبت به دلیلی همچون لذت بازی کردن وجود داشته باشد.
وی در ادامه گفت: ما در این بررسی دریافتیم که افراد به هنگام داشتن تجارب مثبت در بازی های تصویری و به ویژه یافتن ارتباط آنها با حقایق زندگی بهترین لحظات را سپری می کنند.
بر اساس گزارش زی نیوز، در این بررسی محققان دریافتند که بازی های تصویری می توانند فرصت هایی را برای دستیابی به دستاوردهایی در زندگی، آزادی و حتی برقراری ارتباط با سایر بازی کننده ها ایجاد کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha