رئیس بیمارستان امام خمینی گفت: اگر قرار باشد قطعی برق داشته باشیم، لازم است با بیمارستان‌ها هماهنگی وجود داشته باشد و امیدواریم بحران و اضطرار باعث نشود تا این اتفاق بدون هماهنگی رخ دهد.

برق بیمارستان نباید بدون هماهنگی قطع شود

سلامت نیوز: رئیس بیمارستان امام خمینی گفت: اگر قرار باشد قطعی برق داشته باشیم، لازم است با بیمارستان‌ها هماهنگی وجود داشته باشد و امیدواریم بحران و اضطرار باعث نشود تا این اتفاق بدون هماهنگی رخ دهد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، «خسرو صادق نیت» رئیس بیمارستان امام خمینی در رابطه با میزان ورودی بیمارستان‌ها و خطر ورود به موج چهارم ویروس کرونا در کشور بیان کرد: آمادگی این را داریم که اگر مراجعه بیماران کرونایی در بیمارستان افزایش پیدا کرد، خدمات‌مان را همچون گذشته به آنها ارائه دهیم تا مریضی پشت در نماند و برای این موضوع کاملا آماده هستیم.

وی در پاسخ به سوالی در رابطه با میزان ورودی بیماران کرونایی بیمارستان، ادامه داد: قرار بر این است که ما آمار مراجعه‌ی بیماران کرونایی را به صورت روزانه در اختیار وزارت بهداشت بگذاریم و اطلاعات تجمیعی در اختیار مردم قرار گیرد.

نگران نیمه دوم بهمن و اسفند هستیم

صادق نیت افزود: ما نگران نیمه دوم بهمن و اسفند ماه و ورود به موج چهارم هستیم، البته این نگرانی برای دورهمی‌های تعطیلات عید هم وجود دارد که از مردم می‌خواهیم رعایت کنند.

وی ادامه داد: الان باید حواسمان به دو ماه پیش رو باشد و باید ببینیم شرایط در اسفند ماه به چه صورت خواهد شد تا برای ایام عید و تعطیلات فروردین برنامه ریزی کنیم.

امیدواریم قطعی برق بیمارستانی بدون هماهنگی نداشته باشیم

رئیس بیمارستان امام خمینی با اشاره به قطعی برق مناطق تهران و احتمال قطعی برق در بیمارستان‌ها، بیان کرد: در مورد این موضوع همه‌ی بیمارستان‌ها، از جمله بیمارستان ما برنامه دارد و برای این شرایط از برق اضطراری استفاده می‌کنیم، اگر برق قطع شود به ژنراتورهای برق اضطرار وصل می‌شویم.

وی ادامه داد: البته امیدواریم این اتفاق برای بیمارستان‌ها نیفتد و اگر قرار باشد قطعی جدی داشته باشیم، لازم است با بیمارستان‌ها هماهنگی وجود داشته باشد و امیدواریم بحران و اضطرار باعث نشود تا این اتفاق بدون هماهنگی رخ دهد.

صادق نیت پایان افزود: قطع برق در بیمارستان و مراکز درمان یک امر پیش‌بینی شده است که در این موارد از برق جایگزین که توسط ژنراتورها تولید می‌شود، استفاده می کنیم تا خطری برای بیمار و نقص در عملکرد دستگاه‌های متصل به آنها پیش نیاید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha