هشدار تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های اهواز/ نیاز مبرم به تخت ICUمعاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به روند افزایشی بیماری در خوزستان، گفت: اکنون ظرفیت بیمارستان رازی اهواز کاملا تکمیل است؛ مردم باید مراعات کنند تا ظرفیت دیگر بیمارستان‌ها نیز پر نشود.

هشدار تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های اهواز/ نیاز مبرم به تخت ICU

سلامت نیوز:هشدار تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های اهواز/ نیاز مبرم به تخت ICUمعاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به روند افزایشی بیماری در خوزستان، گفت: اکنون ظرفیت بیمارستان رازی اهواز کاملا تکمیل است؛ مردم باید مراعات کنند تا ظرفیت دیگر بیمارستان‌ها نیز پر نشود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،دکتر فرهاد سلطانی  اظهار کرد: در حال حاضر در اهواز علاوه بر بیمارستان رازی، بیمارستان‌های امیرالمومنین(ع)، فاطمه الزهرا(س)، سینا، بیمارستان ارتش و یک بخش ICU بیمارستان گلستان در حال ارائه خدمت به بیماران مبتلا به کرونا هستند.


وی افزود: اکنون ظرفیت بیمارستان رازی اهواز کاملا تکمیل است؛ مردم باید مراعات کنند تا ظرفیت دیگر بیمارستان‌ها نیز پر نشود.


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا، در تخت عادی مشکلی وجود ندارد اما از قبل در زمینه تخت‌های ویژه مشکل داشتیم که همچنان این مشکل وجود دارد و نیاز مبرم به تخت‌های ویژه داریم.


سلطانی بیان کرد: امکانات درمانی در برابر این حجم مراجعات تحت فشار قرار می‌گیرد و در این شرایط، به ناچار ارائه خدمت به دیگر بیماران کاهش داده می‌شود و خدمات به بیماران مبتلا به کووید – ۱۹ افزایش می‌یابد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha