دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، نوشت: سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از مسمومیت ۶ نفر با الکل در شهرستان پارسیان خبر داد.

مسمومیت ۶ نفر با الکل در یک شهرستان

سلامت نیوز: روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، نوشت: سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از مسمومیت ۶ نفر با الکل در شهرستان پارسیان خبر داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،دکتر فاطمه نوروزیان اظهار کرد: جمعه ۲۴ بهمن آقای ۲۴ ساله با علائم مسمومیت به بیمارستان رستمانی پارسیان مراجعه داشته که به دلیل عوارض کلیوی همان شب دیالیز شده و امروز یکشنبه از بیمارستان ترخیص شد.


وی افزود: پس از اولین مراجعه پنج نفر دیگر هم با علائم مسمومیت و تاری دید به بیمارستان مراجعه کردند که سه نفر بصورت سرپایی درمان شدند و دو نفر آقای ۴۰ و ۲۴ ساله به دلیل دچار شدن به عوارض بیشتر ناشی از مصرف الکل دست ساز هر کدام یک نوبت دیالیز شده و در حال حاضر در بیمارستان بستری هستند.


به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، مجموعا تاکنون ۶ نفر در پارسیان طی روزهای اخیر به دلیل مسمومیت الکلی به بیمارستان رستمانی مراجعه کرده‌اند.


 مسمومیت الکلی طی دو سال اخیر شمار زیادی از افراد را در هرمزگان به کام مرگ کشاند و دو ماه پیش در قشم نیز باعث مرگ ۶ نفر و مصدومیت حدود ۲۶ نفر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha