دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
کد خبر: 308537

مدیرکل هواشناسی استان تهران از آغاز افزایش دمای استان تهران از امروز تا پنجشنبه ۱۴ اسفندماه خبر داد و گفت: هوای استان جمعه ۱۵ اسفندماه ۳ تا ۶ درجه سردتر خواهد شد.

آخر هفته هوای تهران سرد می‌شود

سلامت نیوز: مدیرکل هواشناسی استان تهران از آغاز افزایش دمای استان تهران از امروز تا پنجشنبه ۱۴ اسفندماه خبر داد و گفت: هوای استان جمعه ۱۵ اسفندماه ۳ تا ۶ درجه سردتر خواهد شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، مجتبی جلالی در خصوص وضعیت جوی و آب و هوایی استان تهران اظهار داشت: هوای تهران، برای امروز دوشنبه ۱۱ اسفندماه نیمه ابری و در بعضی ساعات ابری و غبار آلود خواهد بود و حداکثر دما ۱۵ درجه سانتی گراد و حداقل دما ۷ درجه سانتی گراد پیش بینی شده است.

جلالی با اشاره به اینکه هوای تهران با افزایش دما شِبه بهاری می‌شود گفت: افزایش دمایی که از امروز در استان تهران شروع شد، تا پنجشنبه ادامه دارد.

مدیرکل هواشناسی استان تهران عنوان داشت: شیب افزایش دما تا پنجشنبه به گونه‌ای است که هوا در طول روز در یک سوم جنوبی بهاری، یک سوم میانی شبه بهاری و یک سوم شمالی استان پاییزی شود.

وی بیان داشت: روز جمعه، شاخه سردی به سرعت عبور می‌کند و موجب کاهش نسبی دما (حدوداً ۳ تا ۶ درجه) در اغلب نقاط استان خواهد شد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha