طبق اعلام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، در سال ۱۴۰۰ بازنشستگان ۹۹ هم برای مرحله دوم متناسب سازی شامل می‌شوند و دغدغه نداشته باشند.

جزییات همسان سازی حقوق بازنشستگان از زبان مدیرعامل تامین اجتماعی

سلامت نیوز: طبق اعلام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، در سال ۱۴۰۰ بازنشستگان ۹۹ هم برای مرحله دوم متناسب سازی شامل می‌شوند و دغدغه نداشته باشند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از اقتصاد نیوز، مصطفی سالاری، ضمن بیان اینکه با نظر مثبت دولت و مجلس مقرر شده ۹۰ هزار میلیارد تومان در قالب بند واو تبصره ۲ بودجه ۱۴۰۰ به سازمان پرداخت شود بابت رد دیون دولت به ماست گفت: محاسبات مرحله دوم همسان سازی حقوقها و تدوین فرمول ها در کانون بازنشستگی در جریان است تا طی چندروز آینده اعمال و مرحله دوم را اجرا کنیم.

درباره اینکه آیا بازنشستگان ۹۹ شامل متناسب سازی مرحله دوم می‌شوند؟ گفت: طبق فرمول، برای مرحله اول چون در سال ۹۹ بودیم، کسانی که تا آخر سال ۹۸ بازنشسته می‌شدند را شامل می شد اما در سال ۱۴۰۰ بازنشستگان ۹۹ هم برای مرحله دوم متناسب سازی شامل می‌شوند و دغدغه نداشته باشند.

سالاری در ادامه در پاسخ به اینکه چه میزان از اعتبار مصوب بابت رد دیون دولت به تامین اجتماعی مربوط به متناسب سازی حقوق بازنشستگان است گفت: ۹۰ هزار میلیارد تومان بابت رد دیون و پرداخت بدهی دولت به تأمین اجتماعی به تصویب رسیده و از لحاظ مالی این امکان را فراهم می‌کند که بتوانیم بخشی از این اعتبار را برای همسان سازی حقوق بازنشستگان هزینه کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علیرضا ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    0 0
    ممنون بابت این مطلب خوبتون خیلی عالی بود