پنج تن از اراذل و اوباش که اقدام به خرید و فروش مواد محترقه کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

پلمب ۴ منقل‌خانه در تهران؛ بازداشت ۸۰۰ موادفروش

سلامت نیوز: رئیس پلیس پایتخت از دستگیری ۷۹۲ توزیع کننده و فروشنده مواد مخدر و جمع آوری بیش از ۳۰۰۰ معتاد متجاهر در پایتخت خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، سردار حسین رحیمی در اجرای دهمین مرحله از طرح ظفر که ظهر امروز به مرحله اجرا درآمد، گفت: در اجرای این طرح ۴۰۶ حکم قضایی اجرایی شده و در پی آن ۷۹۲ توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در میان دستگیرشدگان ۳۶ قاچاقچی عمده نیز حضور دارند، گفت: همچنین پنج تن از اراذل و اوباش که اقدام به خرید و فروش مواد محترقه کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح یک تُن و ۹۵۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز کشف شد، گفت: در میان کشفیات تریاک، شیشه، گل و ... نیز وجود داشت.

وی با بیان اینکه ۳۰۰۰ معتاد متجاهر نیز در اجرای این مرحله از طرح ظفر جمع آوری شدند، گفت: در روزهای پایانی سال طرح برخورد با معتادان متجاهر را تشدید کردیم.

رحیمی با بیان اینکه ۳۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مرتبط با مجرمان در این طرح توقیف شد، گفت: ۵۴۷ عدد انواع ادوات و آلات مرتبط با استعمال و خرید و فروش مواد مخدر شامل ترازو، پایپ و ... نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پاسخ به پرسشی درباره اینکه آیا فاز جدید مرکز سروش اقدام به جذب معتادان متجاهر کرده یا خیر؟ گفت: فاز نخست مرکز بازپروری معتادان متجاهر سروش در کهریزک با ظرفیت ۶۷۰ نفر از دو سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده بود و با اقداماتی که انجام دادیم در فاز دوم ۵۰۰ ظرفیت جدید به این مرکز اضافه شد که نخستین گروه از معتادان متجاهر جمع آوری شده به آن هدایت شدند.

وی درباره فروش مواد مخدر در فضای مجازی نیز گفت: در این مرحله از طرح ظفر ۴۶ سایت و صفحه مجازی که در این زمینه فعالیت می کردند مورد شناسایی قرار گرفته و مسدود شدند که در این بین پنج نفر نیز دستگیر شدند.

رحیمی در مورد خانه هایی که به محل مصرف و استعمال مواد مخدر بدل می شود نیز گفت: چهار باب منزل که به محلی برای خرید و فروش و استعمال مواد مخدر بدل شده بود در این طرح پلمب شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha