رئیس بخش پرستاری بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری گفت: بیشتر حادثه دیدگانی که تا این لحظه داشتیم، مطابق سال‌های قبل اغلب آقایان ۱۴ تا ۴۰ سال هستند.

حادثه‌دیدگان چهارشنبه سوری اغلب آقایان ۱۴ تا ۴۰ سال هستند

سلامت نیوز:رئیس بخش پرستاری بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری گفت: بیشتر حادثه دیدگانی که تا این لحظه داشتیم، مطابق سال‌های قبل اغلب آقایان ۱۴ تا ۴۰ سال هستند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، «پرویز نمازی» مدیر بخش پرستاری و رئیس اورژانس بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری  با اشاره به وضعیت مراجعات ناشی از حوادث چهارشنبه سوری به بیمارستان بیان کرد: خوشبختانه امروز تا این لحظه مراجعه‌های زیادی نداشتیم، اما در طی چند روز گذشته مواردی داشتیم که به دلیل استفاده از مواد منفجره و محترقه دچار آسیب شدند.


وی ادامه داد: اغلب این افراد خودشان سازندگان مواد منفجره بودند که از بین آنها بستری هم داشتیم، واقعا امیدواریم که امشب تمام نقاط تهران شرایط خلوت و بی‌خطری را پشت سر بگذارد.


نمازی افزود: در بین حوادث مربوط به چهارشنبه سوری اکثرا آسیب به چشم داشتیم، همچنین آسیب دست و سوختگی با درصد بالا هم شاهد بودیم.
وی گفت: در طی این چند روز ۱۲ بیمار داشتیم که چهار نفر آنها چون شرایط وخیم و بدتری داشتند که بستری شدند ولی تا الان فوتی یا حادثه‌ای که منجر به قطع دست یا پا شود در بیمارستان نداشتیم.


نمازی ادامه داد: در بین مراجعات این چند روز آسیب جدی به چشم را داشتیم که این افراد با وجودی که مرخص شدند اما تحت نظر متخصص چشم هستند.


وی افزود: بیشتر حادثه دیدگانی که تا این لحظه داشتیم، مطابق سال‌های قبل اغلب آقایان ۱۴ سال تا ۴۰ سال هستند، البته صدا و سیما و رسانه‌های دیگر در این چند روز دست به دست هم دادند تا اطلاع رسانی کنند مردم چهارشنبه‌ی آخر سال را در خانه بمانند اما باز هم افرادی هستند که این دستورات را رعایت نکنند.


نمازی گفت: سال گذشته که کرونا بود، ما امیدوار بودیم، ترس از کرونا مردم را خانه نشین کند، اما اینطور نشد و ۸۰ الی ۹۰ نفر مراجعه کننده از سوانح روز چهارشنبه سوری داشتیم و فکر می‌کنم امسال شلوغ‌تر از سال قبل شود چون ترس مردم مقداری کم‌تر شده و راحت‌تر در فضای عمومی و اماکن حضور پیدا می‌کنند، بنابراین پیش‌بینی این است که امسال مردم بیشتر در بیرون از خانه حضور داشته باشند و شلوغ‌تر خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha