چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵
کد خبر: 309319

تقریبا هیچ زنی وجود ندارد که سلامتی جسم و روحش برایش بی اهمیت باشد. همه زنان در سراسر دنیا به زیبایی و سلامت خود اهمیت می‌دهند، به پزشک مراجعه می کنند و برای سالم ماندن قرص و مکمل می‌خورند.در ادامه آثار معجزه‌آسای روغن‌های گیاهی برای سلامتی بدن را خواهیم گفت.

روغن‌های ضروری برای سلامت زنان

سلامت نیوز:تقریبا هیچ زنی وجود ندارد که سلامتی جسم و روحش برایش بی اهمیت باشد. همه زنان در سراسر دنیا به زیبایی و سلامت خود اهمیت می‌دهند، به پزشک مراجعه می کنند و برای سالم ماندن قرص و مکمل می‌خورند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان ، در ادامه آثار معجزه‌آسای روغن‌های گیاهی برای سلامتی بدن  را خواهیم گفت.  

 روغن پونه کوهی 

پونه کوهی یک روغن ضدعفونی کننده است و بوییدن آن برای سلامت ریه‌ها موثر است. همچنین استفاده  از آن در غذا به سلامت روده‌ها کمک می‌کند .اگر مثل اغلب زنان دارای سلولیت در نواحی ران، باسن و شکم هستید ماساژ با روغن پونه کوهی، می‌تواند به رفع این سلولیت‌ها کمک کند.

روغن کندر

روغن کندر سیستم ایمنی شما را قوی می‌کند و برای تسکین درد هم بسیار موثر است. همچنین از این روغن می‌توانید برای پاک سازی پوست صورت خود استفاده کنید. 

روغن استوقودوس

روغن استوقودوس بسیار آرامش‌دهنده و ضد افسردگی است و به بهبود خواب شما کمک می‌کند. اگر دچار بی‌خوابی هستید، مقداری از این روغن را روی مچ دست خود بمالید و بو کنید یا آن را در محیط خواب خود بسوزانید.

 روغن ریشه زنجبیل

 روغن ریشه  زنجبیل به بهبود گردش خون کمک می‌کند و برای هضم غذا و نفخ هم بسیار موثر است. اگر در هضم غذا مشکل دارید حتما روغن  ریشه زنجبیل را به برنامه غذایی خود اضافه کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha