شهرداری تهران اعلام کرد: 22 میدان میوه و تره بار اصلی از فردا (سه‌شنبه سوم فرودین)، باز و آماده ارائه خدمات به شهروندان است. میادین میوه و تره بار تهران از چه زمانی باز می‌شوند؟به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام کرد: به منظور آرامش خاطر و رفاه حال شهروندان، 22 میدان اصلی میوه و تره بار پایتخت روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، سوم و چهارم فروردین از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۳:۳۰ آماده خدمات‌رسانی به مراجعه‌کنندگان هستند.

میادین میوه و تره بار تهران از چه زمانی باز می‌شوند؟

سلامت نیوز:شهرداری تهران اعلام کرد: 22 میدان میوه و تره بار اصلی از فردا (سه‌شنبه سوم فرودین)، باز و آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام کرد: به منظور آرامش خاطر و رفاه حال شهروندان، 22 میدان اصلی میوه و تره بار پایتخت روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، سوم و چهارم فروردین از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۳:۳۰ آماده خدمات‌رسانی به مراجعه‌کنندگان هستند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ،همچنین علاوه بر میادین اصلی، تمامی بازارهای میوه و تره بار نیز فعالیت خود را از روز پنج‌شنبه پنجم فروردین از سر می‌گیرند و تا پنج‌شنبه هفته بعد یعنی 12 فروردین از ساعت 8 صبح تا ۱۳:۳۰ باز و مشغول به کار خواهند بود. روز جمعه 13 فروردین، تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران تعطیل هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha