یکشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با بیان اینکه بر اساس معاینه ظاهری و کالبدگشایی صورت گرفته توسط متخصصان پزشکی قانونی، هیچگونه آثاری از بارداری در پیکر خانم نامداری یافت نشد، گفت: پیکر خانم نامداری در مرحله تحویل به خانواده وی است.

پزشکی قانونی: "آزاده نامداری" باردار نبود

سلامت نیوز: مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با بیان اینکه بر اساس معاینه ظاهری و کالبدگشایی صورت گرفته توسط متخصصان پزشکی قانونی، هیچگونه آثاری از بارداری در پیکر خانم نامداری یافت نشد، گفت: پیکر خانم نامداری در مرحله تحویل به خانواده وی است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، دکتر مهدی فروزش با اشاره به احراز هویت پیکر "آزاده نامداری" توسط پزشکی قانونی اظهار کرد: پس از اعلام کشف جسد، پزشکان پزشکی قانونی در ساعات اولیه در صحنه فوت حضور پیدا کردند و ضمن بررسی صحنه و معاینه جسد، نسبت به تهیه گزارش و اعلام آن به مرجع قضائی اقدام کردند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با بیان اینکه جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و صبح امروز مورد کالبدگشایی قرار گرفت، گفت: در معاینه ظاهری و کالبدگشایی صورت گرفته، علائم و شواهدی از آثار ضرب و جرح یافت نشد.

وی تصریح کرد: تعیین علت فوت منوط به حصول نتایج آزمایشهای سم‌شناسی و آسیب‌شناسی خواهد بود و در روز‌های آتی به مقام قضائی اعلام می‌شود.

به گفته این مقام مسئول، بر اساس معاینه ظاهری و کالبدگشایی صورت گرفته توسط متخصصان پزشکی قانونی، هیچگونه آثاری از بارداری یافت نشد.

فروزش بیان کرد: پیکر خانم نامداری در مرحله تحویل به خانواده وی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha