کسانی که به دنبال خرید یک گوشی مناسب هستند گزینه‌ها و برندهای زیادی را بررسی می‌کنند، یکی از این برندها که می‌تواند یک انتخاب مناسب باشد خرید گوشی سامسونگ است. برند سامسونگ یکی از بزرگ‌ ترین سازندگان گوشی‌های هوشمند است. مسلماً غول فناوری کره‌ای بهترین گوشی‌های اندرویدی کره زمین را تولید می‌کند.

سفری آسان به بی‌نهایت‌ها با خرید موبایل سامسونگ

سلامت نیوز:کسانی که به دنبال خرید یک گوشی مناسب هستند گزینه‌ها و برندهای زیادی را بررسی می‌کنند، یکی از این برندها که می‌تواند یک انتخاب مناسب باشد خرید گوشی سامسونگ است. برند سامسونگ یکی از بزرگ‌ ترین سازندگان گوشی‌های هوشمند است. مسلماً غول فناوری کره‌ای بهترین گوشی‌های اندرویدی کره زمین را تولید می‌کند.

البته که نباید از این جمله بترسید ولی علیرغم اینکه این شرکت با توجه به فاکتورهای مختلفی چون اندازه، دوربین، خصوصیات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای طیف گسترده‌ای از کاربران گوشی موبایل عرضه می‌کند، همیشه هم انتخاب مدل مناسب و خرید موبایل سامسونگ کار آسانی نبوده است. در این نوشتار ما را همراهی کنید تا در مورد فاکتورهای موردبررسی در گوشی‌های سامسونگ بیشتر بدانید.

فناوری 5G چیست؟ آیا به آن احتیاج داریم؟

نسل 5 شبکه‌های تلفن همراه هم‌اکنون در دسترس است. ولی آیا می‌دانید چیست و در گوشی‌های سامسونگ به چه دردی می‌خورد؟5G به معنای بارگیری سریع‌تر، بارگذاری سریع‌تر و تعداد بیشتری از افراد را به‌طور هم‌زمان متصل می‌کند. این به معنای تأخیر کمتر هنگام استفاده از تلفن و دسترسی به محتوای وب است؛ اما برای دسترسی به آن به یک تلفن 5G فعال نیاز دارید!

5G نسل پنجم شبکه‌های تلفن همراه است که از 2G، 3G و 4G پیروی می‌کند. جدیدترین تلفن‌ها مانند گلکسی نوت 20 اکنون با قابلیت 5G روانه بازار می‌شوند.

چرا اندروید را به عنوان سیستم‌عامل خود انتخاب کنیم؟

سیستم Android انعطاف‌پذیری زیادی به شما می‌دهد و به شما امکان می‌دهد رابط دستگاه خود را شخصی‌سازی کنید. برای شخصی‌سازی Android خود می‌توانید از انواع تم‌ها، آیکون‌ها، فونت‌ها، صفحه کلید و موارد دیگر انتخاب کنید تا دقیقاً همان‌طور که می‌خواهید به نظر برسد. Android به شما امکان می‌دهد تلفن خود را متناسب با نحوه کار خود سازمان‌دهی کنید یک مثال بارز این موضوع را می‌توان در مورد پوشه بندی عکس‌ها، فیلم‌ها، اسناد و... دانست که به جای پیمایش بسیار همه را در یک پوشه گردآوری و فراخوانی نمایید. از دیگر مواردی که با گوشی‌های سامسونگ و سیستم‌های عامل آن می‌توانید داشته باشید سرعت انتقال اطلاعات و شارژ سریع با استفاده از فناوری usb-type c است.

چه مقدار حافظه و حافظه تلفن لازم دارم؟

RAM حافظه در دسترس تلفن است و به کمک آن می‌توان بین برنامه‌های مختلف جابه‌جا شده و درواقع جایی است که برنامه‌ها و داده‌های فعلی نگهداری می‌شوند. ولی حافظه تلفن جایی برای نگهداری اسناد، تصاویر و ویدئوها است. هرچه رم گوشی هوشمند شما بیشتر باشد سریع‌تر می‌توانید به برنامه‌ها دسترسی پیدا کرده و بدون هیچ‌گونه تأخیری بین آن‌ها جابجا شوید. بدون RAM، برنامه‌ها با رفتن به برنامه دیگری بسته می‌شوند و باعث تأخیر و کند شدن سرعت تلفن می‌شوند.

به‌طورکلی اکثر کاربران تلفن همراه فضای ذخیره‌سازی 64 گیگابایت را در نظر می‌گیرند. ولی افراد که حداکثر استفاده را از تلفن هوشمند خود دارند معمولاً به سراغ حافظه‌های قوی‌تر چون 128 و یا 256 می‌روند تا بتوانند از حداکثر کارایی تلفن خود استفاده کنند و تلفن آن‌ها با کندی مواجه نشود.

چه ویژگی‌های دوربین تلفن برای شما بهتر است؟

وقتی نوبت به انتخاب بهترین دوربین تلفن برای شما می‌رسد، از خود بپرسید که چگونه از دوربین تلفن خود استفاده می‌کنید. این به شما کمک می‌کند که بدانید به دنبال چه ویژگی‌هایی باشید.

اگر اهل سلفی گرفتن هستید لازم است به یک تلفن با بهترین دوربین سلفی نگاه کنید. به‌عنوان‌مثال، Galaxy S20 Ultra دارای یک دوربین جلو با 40 مگا پیکسل عالی است که حتی در شرایط کم نور نیز برای ضبط تصاویر باکیفیت سازگار است.

اگر اهل عکاسی از مناظر هستید، یک تلفن هوشمند با دو یا سه لنز می‌تواند قابلیت کاربردی دیگری را ایجاد کند. درحالی‌که لنز اصلی شما می‌تواند این موارد را به اندازه کافی ضبط کند، داشتن یک لنز بزرگنمایی می‌تواند آن تصویر بسیار واضح را از آسمان یا یک نقطه دور به دست آورد، درحالی‌که لنز عریض یا اولتراواید شما می‌تواند عرض یک منظره باز یا خط افق را ضبط کند.

اگر عکس‌های پرتره زیادی می‌گیرید، به دنبال یک تلفن با تنظیم چند دوربین باشید. برخی از تلفن‌ها ممکن است دارای یک لنز تله فوتو باشند که اطلاعات بیشتری را از بزرگ‌نمایی فراهم می‌کند.

فیلم‌برداری حرفه‌ای

تثبیت فیلم‌ها در تلفن‌هایی با سنسورهای تصویر بزرگ، لرزش گیر نوری (OIS) یا با کمک AI (هوش مصنوعی) امکان‌پذیر است. درحالی‌که تلفن‌ها می‌توانند با استفاده از نرم‌افزار AI ویدیوها را تثبیت کنند، لرزش گیر نوری از قابلیت اطمینان بیشتری برخوردار است و نتایج برتر را به همراه دارد. لرزش گیر نوری در سری جدیدتر Samsung Galaxy S و Note موجود است. اگر فیلم‌برداری حرفه‌ای دارید به دنبال تلفن‌هایی با Dual OIS مانند دامنه Galaxy S20 و Galaxy Z Flip باشید.

یک فروشگاه مناسب برای خرید موبایل سامسونگ

با توجه به معروف بودن و البته محبوب بودن گوشی های سامسونگ، اکثر محصولات پر طرفدار این شرکت معتبر کره ای در اکثر شهرها موجود هست و شما می توانید این محصولات را از نزدیک تماشا و تهیه کنید.

قطعا خرید از یک فروشگاه معتبر و با سابقه می تونه احساس بهتری به شما انتقال بدهد و می توانید از خدمات پس از فروش بهتری استفاده کنید. ما به شما «فروشگاه موبایل کمک» را پیشنهاد می‌کنیم که با سابقه خیلی خوب در زمینه خدمات پس از فروش و تعمیرات، بالاترین سطح از خدمات را می‌تواند به شما عزیزان ارائه بدهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha