رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه مجوز ورود به خطوط ویژه شامل حال سفرا و نمایندگان مجلس نمی‌شود، گفت: این مجوز شامل رییس دولت، معاونان وزارتخانه‌ها، رئیس مجلس و نایب رئیس و برخی روسای کمیسیون‌ها خواهد شد.

حرف آخر پلیس درباره دعوای عنابستانی با سرباز | مجوز ورود به خطوط ویژه شامل نمایندگان مجلس نمی‌شود

سلامت نیوز: رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه مجوز ورود به خطوط ویژه شامل حال سفرا و نمایندگان مجلس نمی‌شود، گفت: این مجوز شامل رییس دولت، معاونان وزارتخانه‌ها، رئیس مجلس و نایب رئیس و برخی روسای کمیسیون‌ها خواهد شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، سردار کمال هادیانفر در مورد ساز و کار صدور مجوز ورود به خطوط ویژه گفت: مجوز ورود به خطوط ویژه به عهده شورای امنیت کشور (شاک) است افرادی که مشمول بوده و دارای رده محافظ، همراه و راننده هستند تعیین می شود و به صورت سالانه به پلیس راهور ابلاغ شده و تنها مرجع صدور مجوز در این زمینه پلیس راهور ناجا است.

وی افزود: لیست ارائه‌شده توسط شاک دارای برگه‌های هولوگرام است و برای کلانشهرها مشخص است و این مجوز به اسم فرد صادر نمی شود. بلکه به نام خودرو و سمتی که افراد دارند، صادر می‌شود.   

سردار هادیانفر در مورد شکایت نماینده سبزوار از پلیس و سرباز در حادثه اخیر گفت: بعد از این اتفاق بلافاصله پلیس راهور از طریق تیم های حقوقی شکایت خود را به دادسرا ارائه کرده و بر اساس آخرین گزارش به زودی کیفرخواست صادر می‌شود.

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: سال گذشته بعد ازشکایت پلیس به مراجع قضایی در سازمان قضایی شکایت کرده و براساس قانون یک پرونده در دو حوزه قابل رسیدگی نیست تا این لحظه نیز سازمان قضایی براساس شکایت این نماینده از ما توضیحی نخواسته و شکایت اصلی توسط پلیس در دادسرا در حال رسیدگی است.

بنا بر این گزارش، انتشار فیلمی از نحوه برخورد یک نماینده مجلس با مامور وظیفه راهور (نیروی انتظامی)  بازتاب گسترده‌ای در فضای رسانه ای داشته است. در این فیلم گفته می‌شود خودروی این نماینده حین عبور غیرقانونی از خط ویژه اتوبوسرانی در یکی از خیابان‌های تهران با هشدار مامور راهور مواجه شده و به گفته شاهدان، سرانجام این مواجهه منجر به جر و بحث و سیلی‌زدنِ این نماینده بر صورت سرباز وظیفه شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha