چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰
کد خبر: 310243

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

رگبار و رعد و برق مهمان آسمان کشور

سلامت نیوز:یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،امین حسین نقشینه در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سمنان، یزد، کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، فارس، بوشهر، ارتفاعات شمالی هرمزگان، جنوب چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب و شرق اصفهان رشد ابر را خواهند داشت که همراه با رگبار و رعد و برق وزش باد شدید موقتی و حتی احتمال تگرگ خواهد بود.

 وی ادامه داد: برای غرب و جنوب ارتفاعات البرز بارش پراکنده و برای شمال غرب، غرب و جنوب غرب کشور افزایش سرعت وزش باد را پیش بینی می‌کنیم که در پاره‌ای مناطق این باد شدید خواهد بود. نقشینه خاطرنشان کرد: شدت بارش‌های امروز در شمال شرق سمنان، شرق خراسان جنوبی، جنوب یزد، بخش‌های مرکزی و شمالی کرمان و فارس، جنوب اصفهان، شرق کهکیلویه و بویراحمد رخ خواهد داد. فردا برای بیشتر مناطق استان‌های واقع در نیمه شرقی کشور بارش‌ها به صورت رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید خواهد بود. شدت بارش‌های فردا در نیمه شمالی خراسان رضوی و ارتفاعات کرمان خواهد بود. 

این کارشناس هواشناسی بیان داشت: از فردا تا روز شنبه خلیج فارس و تنگه هرمز مواج و متلاطم خواهد بود. دریای عمان هم جمعه و شنبه مواج خواهد بود.


وی درباره آخرین وضعیت آب و هوایی پایتخت اظهار داشت: آسمان تهران هم امروز کمی ابری خواهد بود. اما در برخی ساعات افزایش ابر وزش باد و حتی احتمال بارش پراکنده در برخی نقاط استان تهران وجود دارد. بیشینه دمای هوای تهران امروز بیست و هشت درجه سانتیگراد و کمینه دما شانزده درجه خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha