استاندار تهران در پیامی با اشاره به نقش بارز ماه مبارک رمضان در سلامت جسمی و معنوی و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در ماه مهمانی خدا، حلول ماه بندگی خدا را تبریک گفت.

با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ماه مهمانی خدا سلامتی یکدیگر را تضمین کنیم

سلامت نیوز:استاندار تهران در پیامی با اشاره به نقش بارز ماه مبارک رمضان در سلامت جسمی و معنوی و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در ماه مهمانی خدا، حلول ماه بندگی خدا را تبریک گفت.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در پیامی حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت؛ متن پیام به این شرح است:
شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًی لِلنَّاسِ وَبَینَاتٍ مِنَ الْهُدَی وَالْفُرْقَانِ
ماه مبارک رمضان، ماه شناخت و معرفت، ماه توبه و مغفرت، ماه عبادت و بندگی، ماه خدا، ماه قرآن، ماه پیامبر (ص) ، ماه نزول رحمت و ضیافت بیکران الهی و ماه شکستن بت‌های نفس و سجده‌ عشق بر درگاه معبود یکتا و نامتناهی است.


 این ماه فرصتی است تا با روزه گرفتن، عبادت و بندگی خالصانه به درگاه خالق بی همتا، تقویت و رشد بُعد معنوی، فضائل اخلاقی، تقوا و پرهیزگاری به شناخت و معرفت دست یابیم و با شکستن بت‌های نفس و سجده‌ عشق بر درگاه معبود یکتا به آرامش روحی و روانی برسیم.
نقش بارز معنویت به ویژه مناسک ارزشمند ماه مبارک رمضان، پیوند ناگسستنی با کیفیت زندگی مردم و ترمیم سلامت جسمی و معنوی، و تزریق  امید در هنگامه جدال با کرونا ایفا می‌کند.


با رعایت اصول تغذیه ای ویژه ماه مبارک رمضان می توان ضمن استراحت دادن به اندام های درگیر گوارش غذا و فرصت دادن به کبد برای پاکسازی بدن از سموم و مواد نگهدارنده ای که از طریق غذا وارد بدن شده، سیستم ایمنی را نیز تقویت کرد. به علاوه در مراسم مختلف این ماه بایستی ضمن رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا و پروتکل های بهداشتی سلامتی را به یکدیگر تقدیم کنیم و بتوانیم با پیگیری اقدامات موثر از این موج عبور کنیم.
اینجانب حلول بهار قرآن، ماه مبارک رمضان را به همه مسلمانان به ویژه مردم شریف و متدین استان تهران  تبریک عرض می‌نمایم و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان و  رفع و دفع ویروس منحوس کرونا، از درگاه حق تعالی توفیق بهره‌گیری از برکات این ماه عزیز را برای همگان مسئلت دارم.


انوشیروان محسنی بندپی

استاندار تهران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha