تلاونگ پس از تعطیلات سال نو، بار دیگر با جوایز طلایی‌اش خریداران محصولات بسته‌بندی خود را شگفت‌زده کرد. پیش از عید تلاونگ از طریق کانال‌های رسمی خود اعلام کرده بود که پس از تعطیلات عید باز هم با جوایز تخم‌ طلای ۵۰ گرمی خود باز خواهد گشت و این بار نام دو برنده‌ی خوش‌شانس خود را همزمان اعلام خواهد کرد.

جزییات قرعه‌کشی چهارم و پنجم تخم‌ طلا تلاونگ

سلامت نیوز:  تلاونگ پس از تعطیلات سال نو، بار دیگر با جوایز طلایی‌اش خریداران محصولات بسته‌بندی خود را شگفت‌زده کرد. پیش از عید تلاونگ از طریق کانال‌های رسمی خود اعلام کرده بود که پس از تعطیلات عید باز هم با جوایز تخم‌ طلای ۵۰ گرمی خود باز خواهد گشت و این بار نام دو برنده‌ی خوش‌شانس خود را همزمان اعلام خواهد کرد.

طی مراسمی با حضور نماینده صدا و سیما نام دو برنده‌ی چهارمین و پنجمین تخم طلای ۵۰ گرمی مشخص شد. نام خانم صدیقه صدیقی از تهران و آقای سیامک سلطانی از همدان به ترتیب بعنوان چهارمین و پنجمین برندگان اولین قرعه‌کشی‌های بهاری تلاونگ در سال جدید اعلام شد.

تلاونگ پیش از این در اسفند ماه ۱۳۹۹، اعلام کرده بود که روند قرعه‌کشی‌ها با تغییرات کوچکی در سال جدید نیز ادامه خواهد داشت. با این حساب خبر خوب برای مصرف‌کنندگان تخم‌مرغ‌های بسته‌بندی تلاونگ این است که همچنان برای برنده‌ شدن تخم‌ طلای ۵۰ گرمی فرصت دارند.

طبق تبلیغات تلویزیونی، رادیویی و دیگر رسانه‌های این شرکت، خریداران می‌توانند با تهیه تخم‌‌مرغ‌های بسته‌بندی 6، 9، 12 و 15 عددی دارای برچسب قرعه‌کشی و کد منحصربفرد، بصورت هفتگی در این قرعه‌کشی‌ها شرکت کنند. شرکت‌کنندگان بایستی تنها کد 8 رقمی روی ‌بسته‌بندی‌ها را بدون هیچگونه کاراکتر اضافه به سرشماره‌ی 1000136698 پیامک کنند و بسته‌بندی‌ها‌ را تا پایان اعلام نتیجه‌ی هفتگی حتما نزد خود نگاه دارند.

شرکت تلاونگ اولین و بزرگ‌ترین شرکت تولید تخم‌مرغ بسته‌بندی کشور است که فعالیت خود را در صنعت طیور از سال 1356 با تاسیس مجهز‌ترین مزرعه پرورش مرغ گوشتی آغاز کرد. تلاونگ از اولین شرکت‌های ایرانی است که پس از انقلاب تولید نهاده‌ها و ریز‌مغذی‌های دام و طیور را بطور تخصصی آغاز کرد. داشتن فعالیت در حوزه‌های مختلف این صنعت طی 43 سال گذشته برای تلاونگ امتیازات بسیاری را از جمله اشراف به چند و چون توسعه پایدار کسب و کار و ایجاد فضای نوآور در صنعت به همراه داشته است.

پس از قریب به 30 سال تلاش، درخشان‌ترین سال‌های فعالیت این شرکت در دهه 90 با نوآوری‌های بی‌سابقه در تولید تخم‌مرغ‌های غنی‌شده، فرآورده‌های پاستوریزه تخم‌مرغ، انواع ساندویچ‌ها، محصولات مرغ‌ کامل و قطعه‌بندی و تولید کنسانتره‌ و مکمل‌های ویتامینه و معدنی برای طیور رقم خورده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha