در دیدار رئیس سازمان برنامه و بودجه و مسؤولان نظام پرستاری مقرر شد در خصوص نیروهای بکارگیری ۸۹ روزه تجدیدنظر و این نیروها به صورت قراردادی یکساله جذب شوند.

تبدیل وضعیت «پرستاران بکارگیری 89 روزه» به قراردادی یکساله

سلامت نیوز: در دیدار رئیس سازمان برنامه و بودجه و مسؤولان نظام پرستاری مقرر شد در خصوص نیروهای بکارگیری ۸۹ روزه تجدیدنظر و این نیروها به صورت قراردادی یکساله جذب شوند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، محمد باقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور  با اعضای هیأت رئیسه سازمان نظام پرستاری کشور دیدار کرد.

در این دیدار رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ضمن تشکر از تلاش‌های جامعه پرستاری و خدمات ارزنده آنان در دوران کرونا به ویژه شهدای پرستاری در خصوص جذب سریع‌تر و خارج از سیستم بروکراتیک اداری آزمون استخدامی پرستاران با توجه به شرایط خاص کشور در اسرع وقت تأکید کرد.

در این نشست مقرر شد در خصوص نیروهای به‌کارگیری ۸۹ روزه تجدیدنظر و به صورت قراردادی یکساله جذب شوند، همچنین تعیین شد سازمان نظام پرستاری جهت تعیین تکلیف تکمیل و تسریع در برنامه تعیین مصادیق شهدای خدمت پرستاری به صورت فعال مشارکت داشته باشد و در کارگروه بررسی آیین‌نامه سختی کار کارکنان وزارت بهداشت که در سازمان برنامه بودجه برگزار می‌شود سازمان نظام پرستاری هم دعوت و ایفای نقش کند.

 در این دیدار رئیس کل سازمان نظام پرستاری به همراه معاونین حضور داشتند که ضمن تشکر از همراهی و حمایت‌های رئیس سازمان برنامه و بودجه اهم مشکلات و موانع خدمتی پرستاران را مطرح کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha