شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
کد خبر: 310700

تشک، بالش و روتختی و به صورت کلی تک تک کالای خواب در کیفیت خواب تاثیرگذار هستند. نقض در کیفیت و فرم هریک از این کالاها به مرور می تواند عوارض خطرناکی چون انحراف ستون فقرات را در پی داشته باشد. وقتی صحبت از خواب با کیفیت و طرز صحیح قرار گرفتن بدن در حین خواب می شود بیشتر ذهن ها به سمت تشک مناسب می رود و افکاری چون خرید تشک ارزان طبی و با کیفیت با گارانتی تعویض و مسائلی از این دست ذهنمان را مشغول می کند

7 اشتباه رایج در خرید روتختی

سلامت نیوز: تشک، بالش و روتختی و به صورت کلی تک تک کالای خواب در کیفیت خواب تاثیرگذار هستند. نقض در کیفیت و فرم هریک از این کالاها به مرور می تواند عوارض خطرناکی چون انحراف ستون فقرات را در پی داشته باشد. وقتی صحبت از خواب با کیفیت و طرز صحیح قرار گرفتن بدن در حین خواب می شود بیشتر ذهن ها به سمت تشک مناسب می رود و افکاری چون خرید تشک ارزان طبی و با کیفیت با گارانتی تعویض و مسائلی از این دست ذهنمان را مشغول می کند؛ اما نباید از یاد برد که تمامی اجزای کالای خواب حائز اهمیت هستند و همواره پیشگیری از بیماری ها بهتر از درمان آنهاست؛ در همین راستا اینبار اشتباهات رایجی که در خرید روتختی می بینیم را برای شما بازگو می کنیم تا اهمیت این بخش از کالای خواب را فراموش نکرده و بدانید که موضوع خرید یک ست روتختی تا چه اندازه مهم است و مسائلی در آن دخالت دارد که شاید کمتر به آن ها توجه کنیم.

سایز روتختی را نمی دانید

بسیاری از افرادی که برای خرید روتختی اقدام می کنند از سایز تخت و در نهایت روتختی مناسب برای تخت خود بی خبر هستند. این موضوع درست مثل آن است که قصد خرید لباس داشته باشید اما سایز خود را ندانید. این موضوع در رابطه با خرید آنلاین روتختی بیشتر مورد توجه قرار می گیرد اما متاسفانه خریداران حضوری کمتر به آن دقت می کنند.

زمان مناسب خرید روتختی را نمی دانیم

زمان درست برای خرید روتختی وقتی است که دکوراسیون اتاق خواب کامل شده؛ افراد بسیاری پیش از چیدمان اتاق خواب و حتی قبل از آن که بدانند به روتختی یک نفره نیاز دارند یا روتختی دونفره اقدام به خرید روتختی می کنند و پس از اتمام کار دیزاین اتاق متوجه می شوند که روتختی زیباست اما مناسب اتاق آنها نیست، در این زمان است که دردسرهای بسیاری برای خود و فروشنده ایجاد می کنند.

خرید روتختی خیلی بزرگ اشتباه است

بعضی از عزیزان در حین خرید روتختی در جستجوی ست هایی هستند که لحاف های خیلی بزرگی دارند و علاقه مند هستند که روتختی آنها به قدری بزرگ باشد که کاملا تخت را بپوشاند و حدود 5 سانت نیز از ارتفاع تخت بلندتر باشد. این مشکل به خاطر عکس های غیرواقعی زیادی است که در اینترنت دیده می شود. روتختی زیاد بزرگ خوب نیست زیرا علاوه بر بالا بردن هزینه کارایی خاصی به ست شما اضافه نمی کند و پس از مدتی به دلیل سنگینی و دشواری مرتب کردن، از روتختی خسته خواهید شد.

طرح روتختی باید آرامش بخش باشد

طرح روتختی ها بسیار سلیقه ای است، بعضی روتختی سه بعدی را می پسندند و برخی به روتختی ساده سفید رنگ را دوست دارند، جزو هر دسته ای که هستید، فراموش نکنید که طرح روتختی هرقدر ساده تر و آرامش بخش تر باشد مدت طولانی تری شما را راضی خواهد کرد.

جنس روتختی را فراموش نکنید

به جز سرویس روتختی دست دوز لوکس عروس که گاهی زیبایی و تزئینات زیاد در آنها مهمتر از کیفیت پارچه می شوند، جنس روتختی همیشه باید از مهمترین فاکتورهای شما برای خرید باشند. ابریشم و ساتن همواره از بهترین جنس های روتختی به شمار می روند.

از کیفیت مطمئن نیستید

کالای خواب جزو کالاهایی نیست که شما زود به زود آنها را تعویض کنید بنابراین بهتر است از برندهای مطرح که کیفیت آنها اثبات شده خرید خود را انجام بدهید و از فروشگاه های بی نام و نشان فقط به خاطر کمی قیمت ارزان تر خرید نکنید. برندهایی مثل کالای مورن با وجود این که ایرانی هستند اما مواد اولیه محصولات خود را وارد می کنند و به عنوان کالای ایرانی بسیار باکیفیت هستند و خدماتی عالی را هم ارائه می دهند، در جستجوی برندهایی مانند مورن هوم باشید.

بدون ضمانت خرید می کنید

خوشبختانه برندهایی در ایران فعال هستند که تمامی کالاهای خود را با تضمین بازگشت ارائه می دهند. مورن یکی از این برندهاست که حتی اگر دلیل تعویض کالای شما سیلقه ای هم بود و کالا مشکلی نداشت آن را مرجوع می کنند بنابراین کالاهایی بخرید که مطمئن باشید ضمانت دارند چون بسیاری از روتختی های موجود در بازار پس از شست و شو آب می روند و خریداران را با مشکلات زیادی رو به رو می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات مورن از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید. امکان خرید محصولات مورن به صورت اینترنتی و حضوری (آدرس آیت الله کاشانی تهران با پارکینگ) وجود دارد:

آدرس وب سایت: https://www.morenhome.com/

شماره تلفن: 02144076854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha