سامانه ۶۰۷۰ در راستای کمک به بیماران مبتلا به کرونا امروز /چهارشنبه/ با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران و جلیل کوهپایه زاده رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی ایران راه‌اندازی شد.

سامانه ۶۰۷۰ در راستای کمک به بیماران کرونایی تهران راه‌اندازی شد

سلامت نیوز:سامانه ۶۰۷۰ در راستای کمک به بیماران مبتلا به کرونا امروز /چهارشنبه/ با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران و جلیل کوهپایه زاده رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی ایران راه‌اندازی شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا ، سامانه ۶۰۷۰ در کوتاهترین زمان ممکن با هدف جایابی و ساماندهی تخت های بیمارستانی پیش بینی شده برای مبتلایان به کرونا راه اندازی و به بهره برداری رسیده است.


به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛کاهش سرگردانی، پیشگیری از اتلاف وقت و ایجاد سازوکاری برای فرآیند بهینه پاسخگویی به بیماران از جمله ویژگی‌های راه اندازی خط تلفنی ۶۰۷۰ است.


لزوم ایجاد سامانه الکترونیک پرداخت زکات فطریه
استاندار تهران همچنین با یایان اینکه شرایط کرونا اقشار ضعیف و کم برخوردار استان تهران را دچار تگناهای اقتصادی فراوان کرده است: گفت: می توان با برنامه ریزی برای پرداخت برخط (آنلاین) و الکترونیکی زکات فطریه تمهیداتی اتخاذ کرد.
محسنی بندپی اضافه کرد: با توجه به اثر بخشی شبکه تلویزیونی تهران می توان از ظرفیت رسانه ملی برای بسیج سمن ها و فرهنگ سازی در این خصوص بهره گرفت.


استاندار تهران اظهار داشت: حدود ۶۴ میلیارد تومان درآمد نقدی و غیرنقدی زکات استان تهران در سال ۹۹ و این رقم فراتر از تعهدات تعیین شده برای استان بود.
وی افزود: درآمد زکات نقدی ۲ میلیارد ۶۰۰ میلیون تومان بود و با توجه به اثر بخشی شبکه تلویزیونی تهران می توان از ظرفیت رسانه ملی برای بسیج سمن ها و فرهنگ سازی در این خصوص بهره گرفت.
  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha