شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰
کد خبر: 311332

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی کشور پرداخت.

تداوم رگبار بهاری در بیشتر نقاط کشور

سلامت نیوز:یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی کشور پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، کبری رفیعی کارشناس هواشناسی در خصوص آخرین وضعیت آب و هوایی کشور به میزان گفت: طی بیست و چهار ساعت آینده در بیشتر نقاط کشور به جز جنوب و جنوب غرب در بیشتر ساعت‌های بعدازظهر و اوایل شب رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد که در مناطق مستعد بارش تگرگ را هم انتظار داریم. 

وی ادامه داد: فردا نیز در خراسان رضوی، سمنان و شرق تهران و همینطور مناطقی از استان‌های اصفهان، یزد، کرمان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و در اواخر وقت فردا نیز در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و غرب سواحل خزر رگبار و رعد و برق رخ خواهد داد. 

 این کارشناس هواشناسی خاطرنشان کرد: روز دوشنبه نیز ادامه بارش‌ها را در خراسان جنوبی، غرب استان‌های یزد و اصفهان، همینطور مرکزی، قم، سمنان، تهران، البرز، قزوین، شرق زنجان، شمال استان‌های فارس، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و همینطور سواحل خزر خواهیم داشت.


رفیعی در خصوص آخرین وضعیت جوی پایتخت اظهار داشت: تهران هم امروز به تدریج ابری خواهد شد که در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی هم خواهد داشت. حداکثر دمای امروز تهران بیست و چهار درجه بالای صفر خواهد بود و حداقل دما نیز امروز به شانزده درجه بالای صفر رسید. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha