شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳
کد خبر: 311616

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

ادامه رگبار باران در بیشتر نقاط کشور

سلامت نیوز:یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، کبری رفیعی درباره آخرین وضعیت آب و هوایی کشور به میزان گفت: امروز در استان‌های تهران، البرز، قم، مرکزی، همدان، شمال شرق فارس، غرب استان یزد، ارتفاعات استان‌های سمنان، گلستان و مازندران به ویژه در ساعت‌های بعدازظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در برخی از مناطق هم گرد و خاک رخ خواهد داد. ضمن اینکه امروز در شرق کشور به خصوص در منطقه زابل وزش باد شدید و گرد و خاک را خواهیم داشت.

 وی ادامه داد: فردا یکشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و استان‌هایی که در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی واقع شده اند و همینطور روز دوشنبه در غرب اصفهان در ساعت‌های بعدازظهر بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد. 

 این کارشناس هواشناسی با بیان اینکه روز‌های یکشنبه و دوشنبه در نیمه شمالی کشور روند افزایش دما را خواهیم داشت افزود: روز سه شنبه نیز در مناطقی از غرب و شمال غرب کشور، غرب سواحل دریای خزر و نیز استان‌هایی که در دامنه‌های البرز مرکزی واقع شده اند رگبار و رعد و برق و وزش باد و همینطور کاهش موقتی دما را پیش بینی می‌کنیم.


رفیعی درباره آخرین وضعیت جوی پایتخت گفت: تهران هم امروز نیمه ابری تا ابری خواهد بود و رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید را خواهد داشت. حداکثر دما در تهران را بیست و نه درجه سانتیگراد پیش بینی می‌کنیم. حداقل دما هم صبح فردا به هجده درجه بالای صفر خواهد رسید. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha