داروی کوریزان ویتامین سی (Corizan Vitamin C) محصولی جدید و نوآورانه از داروسازی دکتر عبیدی است که موجب سرعت بخشیدن به بهبود علائم سرماخوردگی و تقویت سیستم ایمنی بدن بیمار می‌شود. این دارو بدون نیاز به نسخه پزشک، در دسترس بیماران قرار دارد.

راهکار نوین درمانی از داروسازی دکتر عبیدی؛بهبود سریع سرماخوردگی و تقویت سیستم ایمنی

سلامت نیوز:داروی کوریزان ویتامین سی (Corizan Vitamin C) محصولی جدید و نوآورانه از داروسازی دکتر عبیدی است که موجب سرعت بخشیدن به بهبود علائم سرماخوردگی و تقویت سیستم ایمنی بدن بیمار می‌شود. این دارو بدون نیاز به نسخه پزشک، در دسترس بیماران قرار دارد.

بزرگسالان به‌طور میانگین، سالانه دو الی سه بار به سرماخوردگی مبتلا می‌شوند. از علائم سرماخوردگی می‌توان به تب، بدن‌درد، سرفه و آبریزش بینی اشاره کرد. در حال حاضر، با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و شباهت بعضی از علائم این ویروس با سرماخوردگی، مصرف داروهای دارای استامینوفن و ویتامین سی می‌تواند به کنترل علائم در مراحل اولیه کمک کند. داروی کوریزان ویتامین‌سی (Corizan Vitamin C) با ترکیبی از داروهای سرماخوردگی، ویتامین سی و کافئین، در داروسازی دکتر عبیدی تولید شده و در دسترس بیماران قرار گرفته است.


تولید داروی کوریزان (همان ادالت کولد پشت نارنجی) در داروسازی دکتر عبیدی نزدیک به 60 سال سابقه دارد و همواره انتخاب نخست بسیاری از بیماران و مورد اعتماد آنها بوده و هست. داروی کوریزان (Corizan) با کمک به کنترل و بهبود علائم سرماخوردگی، روزهای سلامت پرشماری را به زندگی فعال ایرانیان افزوده است.


داروسازی دکتر عبیدی در ادامه‌ی روند موفق نوآوری و ارائه راه‌حل‌های نوین درمانی، این بار با ترکیب ویتامین سی، کافئین و داروی سرماخوردگی، راهکار درمانی ایده‌آلی با نام «کوریزان ویتامین سی» (Corizan Vitamin C) را برای کنترل بهتر و سریع‌تر علائم سرماخوردگی تولید نموده است. این ترکیب منجر به کنترل علائم سرماخوردگی و آنفلوانزا (به علت وجود داروی سرماخوردگی)، کاهش شدت و طول مدت سرماخوردگی به همراه تقویت سیستم ایمنی (به علت وجود ویتامین سی)، سرعت اثر بالا در کنترل علائم (به دلیل وجود کافئین) و راحتی مصرف به دلیل ترکیب داروی سرماخوردگی، ویتامین سی و کافئین در یک کپسول می‌شود.


این دارو برای کنترل علائم ناشی از سرماخوردگی و آنفلوانزا برای افراد بالای 12 سال، با دستور مصرف دو کپسول در هر نوبت و سه بار در روز توصیه می‌شود.


داروی کوریزان ویتامین سی (Corizan Vitamin C) مورد تایید سازمان غذا و داروی ایران است. این دارو هم‌اکنون در داروخانه‌های سراسر کشور، بدون نیاز به نسخه و با مشورت دکتر داروساز در دسترس بیماران قرار دارد. اطلاعات بیشتر درباره داروی کوریزان ویتامین سی (Corizan Vitamin C) در وب‌سایت داروسازی دکتر عبیدی در دسترس است.

درباره داروسازی دکتر عبیدی
داروسازی دکتر عبیدی، نخستین داروسازی ایران با هفتاد و پنج سال سابقه درخشان، میراث‌دار کیفیت و نوآوری در صنعت داروسازی کشور محسوب می‌شود. داروسازی دکتر عبیدی با رعایت دقیق عوامل موثر بر کیفیت دارو و ارائه راهکارهای درمانی موثر و مورد نیاز برای ارتقای سطح سلامتی جامعه، همواره و در هر شرایطی در کنار همه ایرانیان بوده و خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha