رییس هیات نظارت بر هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی، جزئیات برگزاری این انتخابات را تشریح کرد.

فردا آخرین مهلت ثبت نام کاندیداهای انتخابات نظام پزشکی/برگزاری انتخابات؛ حضوری

سلامت نیوز:رییس هیات نظارت بر هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی، جزئیات برگزاری این انتخابات را تشریح کرد.

 

به گزارش سلامت نیوز،دکتر عبدالحسین روح‌الامینی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: ثبت نام متقاضیان هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی کشور، طبق ماده ٩ آیین‌نامه از تاریخ ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ آغاز شده و به مدت ٧ روز تا پایان وقت اداری پنجم خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

 

وی افزود: بر اساس ضوابط مذکور، صلاحیت افراد در هیئت های اجرایی شهرستان‌های ذیربط، هیئت‌های نظارت شهرستان و حسب ضرورت هیئت مرکزی نظارت قابل بررسی است. در صورتی که احیاناً فردی رد صلاحیت شود طی سه مرحله امکان اعتراض برای او فراهم است، اما  در نهایت نظر هیئت مرکزی نظارت ملاک عمل خواهد بود.

 

روح‌الامینی همچنین درباره نحوه برگزاری هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی، گفت: مسئول اجرایی انتخابات در سراسر کشور وزارت بهداشت، دانشگاه‌های علوم پزشکی و شبکه‌های زیرمجموعه وزارت متبوع هستند و تصمیم وزارت در این دوره به دلایل مختلف انجام حضوری و غیر الکترونیک انتخابات است که این مسئله به تایید هیئت مرکزی نظارت هم رسیده است.

 

وی تاکید کرد: کلیه تمهیدات لازم اعم از اعلام عمومی، تشکیل هیئت‌های نظارت و اجرایی بر اساس جدول انتخابات انجام شده و در حال اجرا است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha