بیماری ها و مشکلات پا یکی از شایعترین علل مراجعه افراد امروزه به مطب پزشکان میباشد که عموما بدلیل ناهنجاری هایی است که در زندگی روزمره وجود دارد.

دکتر ارتوپد برای مشکلات و درد پا

سلامت نیوز: بیماری ها و مشکلات پا یکی از شایعترین علل مراجعه افراد امروزه به مطب پزشکان میباشد که عموما بدلیل ناهنجاری هایی است که در زندگی روزمره وجود دارد.

استفاده از صندلی های نامناسب هنگام نشستن و استفاده از کفش ها و کفی های نامناسب و همینطور عدم ورزش و تحرک مناسب از جمله علل مهم برای ایجاد درد و مشکلات پا می باشد.

از آنجایی که اغلب مشکلات پا در حیطه علم ارتوپدی می باشد یافتن پزشکی که تبحر و تخصص خاصی درمان و تشخیص بیماری های پا داشته باشد به دلیل ماهیت تخصصی و فوق تخصصی مشکلات پا ضرورت می‌یابد

در ادامه به اغلب مشکلاتی که توسط دکتر ارتوپد پا قابل تشخیص و درمان است اشاره مختصری کرده و و شما را با روش هایی برای یافتن متخصص ارتوپدی پا و ارتوپد پا آشنا می کنیم

به صورت کلی ارتوپدی پا مسئول تشخیص و درمان کلیه مشکلات در پاها می باشد. مشکلاتی از قبیل:

آرتروز پاها

گزگز و بی حسی پاها

إحساس داغ شدن و سرد شدن پاها

کف پای صاف

آسیب های پای دیابتی

کلیه ناهنجاریها و بدشکلی های پا

پای پارانتزی

بیماریهای مچ پا

می باشد که به عنوان مثال صافی کف پای کودکان و انحرافی که در زانوها و پاها دیده میشود توسط متخصص ارتوپدی و دکتر ارتوپد پا تشخیص و درمان میشود.

به صورت کلی تمامی پزشکان متخصص ارتوپد دوره کامل و تکمیلی بیماری ها و ناهنجاری ها و جراحی های پا را گذراندند و به صورت کامل می‌توانند درمانگر و تشخیص گرم شکلات شما باشد لیکن یکی از محل هایی که برای مشکلات پا می توانید مراجعه کرده و در کنار دسترسی به پزشک و دکتر ارتوپد پا از تجهیزات مورد نیاز برای تشخیص و درمان مشکلات خود بهره مند شوید کلینیک ارتوپدی پا است که در این مراکز انواع اسکن های دو بعدی و سه بعدی و سایر تجهیزات مورد نیاز برای مشکلات پا در دسترس می باشد.

ساخت کفش و کفی زیر نظر ارتوپد پا و دکتر ارتوپد پا انجام شده و به صورت اختصاصی برای فرد و متناسب با مشکلات ایشان انجام می شود

 

ساخت انواع زانوبند های طبی برای درمان پای پرانتزی و درمانهای جدید آرتروز زانو ها از دیگر خدماتی است که می‌توانید در کلینیک ارتوپدی زیر نظر دکتر ارتوپد پا دریافت کنید.

کلینیک ارتوپدی دکتر میر یکی از باسابقه ترین و مجهزترین کلینیک های ارتوپدی پا است.

أنواع درمانهایی که در کلینیک ارتوپدی برای مشکلات پا انجام میشود:

أنواع کفش ها و کفی های طبی

انجام اسکن های پیشرفته دو بعدی و سه بعدی از پاها

انجام تزریق داخل مفصل زانو و پا

جراحی میخچه و عفونت ناخن

ارتوکین تراپی

درمان پیشرفته ارتروز

نوار عصب و عضله

تشخیص و درمان پوکی استخوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha