معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت، از پرداخت هزینه نسخ الکترونیک فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری کلیه داروخانه ها و سایر موسسات طرف قرارداد خبر داد.

پرداخت هزینه نسخ الکترونیک فروردین و اردیبهشت ماه داروخانه ها و موسسات طرف قرارداد بیمه سلامت

سلامت نیوز:معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت، از پرداخت هزینه نسخ الکترونیک فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری کلیه داروخانه ها و سایر موسسات طرف قرارداد خبر داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، حسین رنجبران با تاکید براینکه پرداخت به موقع به مراکز درمانی و موسسات از اولویت های سازمان بیمه سلامت است گفت: نظر به اهمیت تامین به موقع  داروهای مورد نیاز بیمه شدگان تسویه مطالبات داروخانه های طرف قرارداد در اولویت پرداخت های سازمان قرار گرفت و با تخصیص از محل منابع سال ۱۴۰۰، کلیه مطالبات سال ۱۳۹۹ داروخانه های طرف قرارداد در سراسر کشورتاپایان این هفته تسویه خواهد شد.


وی با اشاره به اینکه هزینه نسخ الکترونیک فروردین و اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ کلیه داروخانه ها و سایر موسسات طرف قرارداد سازمان نیز در چند روز گذشته پرداخت شد، افزود: سازمان بیمه سلامت به عنوان یکی از سازمان های بیمه گر پایه پرداخت به موقع به ارایه دهندگان خدمت و موسسات طرف قرارداد را در دستور کار قرار داده و با جدیت این مساله را در سال جاری پیگیری خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha