رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه نیازی نیست قبل از تزریق واکسن از افراد تست PCR گرفته شود، گفت: فرد دارای بیماری تب‌دار نباید واکسن را دریافت کند اما اگر فردی تب و بیماری فعال ندارد، می‌تواند واکسن را دریافت کند.

چه افرادی نباید واکسن کرونا را دریافت کنند؟

سلامت نیوز:رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه نیازی نیست قبل از تزریق واکسن از افراد تست PCR گرفته شود، گفت: فرد دارای بیماری تب‌دار نباید واکسن را دریافت کند اما اگر فردی تب و بیماری فعال ندارد، می‌تواند واکسن را دریافت کند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر شکراله سلمان‌زاده با اشاره به نحوه عملکرد واکسن‌های تولیدشده، اظهار کرد: آنتی‌ژن موجود در واکسن کرونا، همان آنتی‌ژنی است که در ویروس کرونا وجود دارد.


وی تصریح کرد: فرد دارای بیماری تب‌دار نباید واکسن را دریافت کند اما اگر فردی تب و بیماری فعال ندارد، می‌تواند واکسن را دریافت کند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: نیازی نیست قبل از تزریق واکسن از افراد تست PCR گرفته شود تا متوجه شویم ویروس در بدن آن‌ها وجود دارد یا خیر بنابراین برای دریافت واکسن، تنها نداشتن تب کفایت می‌کند.


سلمان‌زاده بیان کرد: مبتلایان به کرونا نیز پس از گذشت یک ماه از ابتلا می‌توانند واکسن را دریافت کنند و مشکلی در این زمینه ندارد.
وی با بیان اینکه هیچ‌ کدام از واکسن‌ها عارضه خاصی نداشته‌اند، افزود: مردم بدون توجه به شایعات، با خیال راحت واکسن کرونا را دریافت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha