یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

امروز در کدام‌ استان‌های کشور باران خواهد بارید؟

سلامت نیوز:یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، کبری رفیعی درخصوص آخرین وضعیت آب و هوایی کشور گفت: طی چند روز آینده در بیشتر مناطق کشورمان آسمان صاف و جوی پایدار را خواهیم داشت. امروز هم در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوبی استان کرمان و شرق هرمزگان به ویژه در ساعت‌های بعدازظهر رگبار باران و گاهی رعد و برق شدید رخ می‌دهد.


وی افزود: امروز نیز در این مناطق شاهد ثبات جوی خواهیم بود، طی امروز در مناطقی از شرق کشور به ویژه در منطقه زابل در شمال سیستان و بلوچستان وزش باد شدید رخ خواهد داد که در برخی نقاط این شرایط سبب خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.


این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: مجددا از روز سه شنبه باز هم برای این منطقه همین شرایط را پیش بینی می‌کنیم. طی سه روز آینده در مناطقی از استان‌های ایلام، خوزستان و بوشهر وزش باد شدید رخ خواهد داد که در برخی نقاط احتمال خیزش گرد و خاک وجود دارد. آب‌های خلیج فارس، دریای عمان و تنگه هرمز طی سه روز آینده مواج و متلاطم پیش بینی می‌شوند. آب‌های دریای خزر نیز از اواخر وقت امروز و فردا یکشنبه مواج و متلاطم خواهند شد.


وی گفت: در تهران نیز امروز آسمان صاف است که گاهی وزش باد رخ خواهد داد. فردا هم شرایط جوی تهران به همین نحو خواهد بود. حداکثر دما در تهران امروز سی و هفت درجه بالای صفر خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha