معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت با بیان اینکه تلاش می‌کنیم فعالیت دانشگاه‌ها از مهرماه به صورت حضوری باشد.

به‌دنبال فعالیت حضوری دانشگاه‌ها از ابتدای مهر هستیم

سلامت نیوز: معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت با بیان اینکه تلاش می‌کنیم فعالیت دانشگاه‌ها از مهرماه به صورت حضوری باشد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، سیما سادات لاری اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است ۲۰۰ هزار دوز واکسن در مرداد ماه به اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه‌ها ترریق شود.

لاری ادامه داد: آموزش مجازی به‌رغم موفقیت در برخی موارد، به دانشجویان ضربه وارد کرده است لذا ما باید هرچه زودتر به وضعیت عادی آموزش برگردیم و شاهد حضور دانشجویان در دانشگاه‌ها باشیم.

وی افزود: بر اساس برنامه وزارت بهداشت، علاوه بر اعضای هیات علمی، در شهریورماه ۵۰۰ هزار نفر، در مهرماه یک میلیون نفر و در آبان ماه یک میلیون دیگر از دانشجویان کشور را واکسینه می‌کنیم.

لاری در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: از آنجا که کار فرهنگی نیاز به پول دارد در کنار معاونت فرهنگی و دانشجویی، نگاه ویژه‌ای به صندوق رفاه دانشجویی داشتیم و از آن استفاده بهینه کردیم تا از این طریق بخشی از نیازهای مالی برطرف شود.

وی افزود: در سال ۹۷ میزان وام ودیعه مسکن به دانشجویان ۱۱۰ میلیون ریال بود که در سال ۹۹ به ۱۸۰ میلیون ریال افزایش یافت و اکنون در شهرهای بزرگ ۶۰۰ میلیون ریال، در شهرهای متوسط ۴۰۰ میلیون ریال و در شهرهای کوچک‌تر ۳۰۰ میلیون ریال شده است.

معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت گفت: زمانی بودجه ستادی ما از وزارتخانه، تنها ۴۰ میلیارد ریال بود در حالی که اکنون بودجه ستادی ما چندین برابر بیشتر شده است به همین دلیل در یکی، ۲ سال اخیر توجه بیشتری به دانشگاه ها داشتیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha