رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از کشته ۵ مسافر در حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس ولوو با تریلی در یزد خبر داد.

۵ کشته در یک حادثه تصادف/ نقص فنی اتوبوس باعث بروز سانحه شد

سلامت نیوز:رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از کشته ۵ مسافر در حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس ولوو با تریلی در یزد خبر داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا،سرهنگ احمد شیرانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا  درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۰۶:۱۲ یک مورد حادثه تصادف بین یک دستگاه اتوبوس ولوو و یک دستگاه تریلی گزارش می شود.


وی با بیان اینکه در این حادثه ۵ نفر جان خود را از دست داده و ۱۰ نفر مصدوم شده اند گفت: اتوبوس با ۳۹ سرنشین از مبدا زاهدان به مقصد آباده در حرکت بوده که به علت نقص فنی حادث از ناحیه ترمز با جدول وسط جاده برخورد و در سمت مسیر مقابل واژگون و در این حالت  با یک دستگاه تریلی متوقف در مسیر مخالف برخورد و متوقف می شود.


وی ادامه داد: به محض اطلاع از وقوع حادثه تیمهای پلیس و عوامل امداد و نجات در محل حاضر و نسبت به رسیدگی فوری به تصادف اقدام نمودند.


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه برابر مقررات رانندگی نیز بستن کمربند ایمنی برای راننده و تمامی سرنشینان خودروها الزامی است، گفت: اگر چه نقص فنی حادث قابل پیش بینی نبوده ولی بستن کمربند ایمنی سرنشینان وسایل نقلیه عمومی و مسافربری قطعا در جلوگیری از بروز جراحات و کاهش شدت صدمات در هنگام تصادفات احتمالی بسیار موثر خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha