پنجشنبه ۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
کد خبر: 313589

آب سالم یکی از حیاتی ترین ارکان زندگی هر موجود زنده ای می باشد . اهمیت نوشیدن آب سالم و بهداشتی بر هیچ کسی پوشیده نیست ، بسیاری از امراضی که انسان را ممکن است درگیر خود کند ناشی از نوشیدن آب ناسالم می باشد. همه کشور ها اقدامات لازم را برای تصفیه مناسب آب انجام می دهند ، ولی به دلیل حجم بالای مصرف آب این امر به صورت کامل میسر نمی شود. به همین دلیل روش های متنوعی برای به دست آوردن آب سالم طراحی و تولید شده است .

دستگاه تصفیه آب لایف واتر

سلامت نیوز: آب سالم یکی از حیاتی ترین ارکان زندگی هر موجود زنده ای می باشد . اهمیت نوشیدن آب سالم و بهداشتی بر هیچ کسی پوشیده نیست ، بسیاری از امراضی که انسان را ممکن است درگیر خود کند ناشی از نوشیدن آب ناسالم می باشد.

همه کشور ها اقدامات لازم را برای تصفیه مناسب آب انجام می دهند ، ولی به دلیل حجم بالای مصرف آب این امر به صورت کامل میسر نمی شود. به همین دلیل روش های متنوعی برای به دست آوردن آب سالم طراحی و تولید شده است .

یکی از بهترین و بهینه ترین روش ها در حال حاضر استفاده روش اسمز معکوس به وسیله ی دستگاه تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی و صنعتی می باشد. کشور های زیادی از جمله آمریکا ، تایوان ، مالزی و ... در زمینه تولید دستگاه تصفیه آب پیشرو بوده اند. پیشتر در ایران برای تامین دستگاه تصفیه آب از کشور های دیگر واردات صورت می گرفت.

خوشبختانه توامندی داخلی در تولید و مونتاژ دستگاه تصفیه آب در کشورمان به حدی رسیده است که نیازی به واردات دستگاه تصفیه آب از کشور های دیگر حس نمی شود و حتی توان صادرات دستگاه تصفیه آب ایرانی به دیگر کشورها ایجاد شده است.

 برند لایف واتر

برند لایف واتر حسب همین توانمندی و تجربه 12 ساله اقدام به تولید و مونتاژ دستگاه تصفیه آب لایف واتر نموده است . از آنجا که دستگاه تصفیه آب با سلامت هموطنان عزیز در ارتباط می باشد ،حساسیت بسیاری برای تولید آن به کار گرفته شده است و تمام نکات بهداشتی و استاندارد های لازمه برای تولید و مونتاژدستگاه های تصفیه آب لایف واتر به کار گرفته شده است .

 مدل های دستگاه تصفیه آب لایف واتر

دستگاه های برند لایف واتر در 10 مدل خانگی و 3 مدل نیمه صنعتی ارائه شده است. تمامی دستگاه های لایف واتر به بهترین متریال گیاهی و فود گرید با استاندارد جهانی تولید می شوند.

دستگاه تصفیه آب خانگی لایف واتر در مدل های اکو ، اکو پلاس ، تراست ، تراست پلاس ، نوبل و نوبل پلاس در دو طرح هوزینگی و اینلاین و دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی لایف واتر در مدل های 200 گالن ، 400 گالن تک ممبران و 400 گالن 4 ممبران عرضه می شوند.

 گارانتی

گارانتی تصفیه آب لایف واتر بر عهده ی شرکت بازرگانی پاکاب گستر شیرمحمدی می باشد. شرکت بازرگانی پاکاب گستر گارانتی بسیار معتبر12 ماه ، 18 ماه و 24 ماه برای دستگاه های لایف واتر ارائه کرده است. همچنین خدمات پس از فروش و تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب مادام العمر این شرکت خیال شما بابت تامین قطعات و فیلتر ها راحت می کند .

 نمایندگی مرکزی برند لایف واتر

نمایندگی مرکزی فروش دستگاه های لایف واتر در تهران ، تهرانسر ، بلوار لاله پلاک 125 واقع شده است . همیچین می توانید برای سفارش و خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب به سایت دیجی پاکاب مراجعه نمایید

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha