کاندوم، پوششی کشسان و منعطف می باشد؛ که از تماس مستقیم آلت تناسلی طرفین در زمان برقراری روابط جنسی جلوگیری به عمل می‌آورد. به همین سبب خرید کاندوم و استفاده از آن می تواند، برای جلوگیری از بارداری های ناخواسته و یا انتقال بیماری های مقاربتی بسیار موثر باشد. کاندوم ها انواع گوناگونی دارند. درسته که در ابتدا از کاندوم برای جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات فوق الذکر استفاده می شد. اما این روزها از کاندوم جهت افزایش لذت جنسی نیز استفاده می شود. با پیشرفت تکنولوژی در ایران، فروشگاه های اینترنتی روز به روز گسترش یافتند. کاندوم استار نیز نامی آشنا، در زمینه عرضه انواع لوازم بهداشتی جنسی به حساب می آید. این فروشگاه با چندین سال تجربه تخصصی در این زمینه می تواند، نیازهای شما را به راحتی فراهم کند. در این مطلب شما را با انواع کاندوم پرطرفدار آشنا میکنیم.

انواع کاندوم پرطرفدار در ایران کدام اند؟ + علت خرید و استفاده

سلامت نیوز:کاندوم، پوششی کشسان و منعطف می باشد؛ که از تماس مستقیم آلت تناسلی طرفین در زمان برقراری روابط جنسی جلوگیری به عمل می‌آورد. به همین سبب خرید کاندوم و استفاده از آن می تواند، برای جلوگیری از بارداری های ناخواسته و یا انتقال بیماری های مقاربتی بسیار موثر باشد. کاندوم ها انواع گوناگونی دارند. درسته که در ابتدا از کاندوم برای جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات فوق الذکر استفاده می شد. اما این روزها از کاندوم جهت افزایش لذت جنسی نیز استفاده می شود. با پیشرفت تکنولوژی در ایران، فروشگاه های اینترنتی روز به روز گسترش یافتند. کاندوم استار نیز نامی آشنا، در زمینه عرضه انواع لوازم بهداشتی جنسی به حساب می آید. این فروشگاه با چندین سال تجربه تخصصی در این زمینه می تواند، نیازهای شما را به راحتی فراهم کند. در این مطلب شما را با انواع کاندوم پرطرفدار آشنا میکنیم.

کاندوم خاردار

کاندوم خاردار ،معروف ترین و پرطرفدارترین مدل کاندوم است. این معروفیت به حدی زیاد است، که بسیاری از افرادی که با انواع کاندوم آشنایی ندارند، بر این باورند که کاندوم یک نوع دارد و آن هم کاندوم خاردار است. این افراد به نوعی کاندوم را از ابتدا به صورت خاردار تصور می کردند. کاندوم خاردار یکی از انواع پر طرفدار کاندوم در دنیا می باشد. برجستگی های تعبیه شده روی سطح بدنه و نوک این نوع از کاندوم ها، به صورتی می باشد، که عامل تحریک حداکثری نقطه جی در بانوان می شود.

معرفی انواع کاندوم خاردار در بازار ایران

این دسته از کاندوم ها در بازار ایران به چهار دسته تقسیم می شوند:

1. کاندوم خاردار معمولی (دارای خارهای ریز و ساده)

2. کاندوم خاردار درشت ( دارای خارهایی تا سه برابر درشت تر)

3. کاندوم خاردار خیلی درشت (فضایی یا خار درشت)

4. کاندوم سیلیکونی قابل شستشو (چندبار مصرف)

در ادامه به اختصار در مورد هر کدام توضیح می دهیم.

1. کاندوم خاردار معمولی:

از نام آن پیداست که نباید انتظار ویژگی خاص یا منحصر به فردی را داشته باشید. این نوع از کاندوم، در ابتدا تولید کاندوم های خاردار، تولید میشد. استفاده از این نوع کاندوم در آن دوران بسیار رونق داشت. زیرا در آن دوره ویژگی به خصوصی به حساب می آمد. از این رو افراد بسیاری تمایل به استفاده از این نوع کاندوم را داشتند. این روزها همچنان این نوع از کاندوم تولید می شود. اما مصرف کنندگان کم تری این گزینه را انتخاب می کنند.

2. کاندوم خاردار درشت:

تحول بزرگ در صنعت تولید کاندوم اتفاق افتاد. کاندوم هایی با خارهایی تا 3 برابر درشت تر از کاندوم های خاردار معمولی، تولید و به بازار عرضه شد. این بار استقبال از این محصول فوق العاده بیشتر بود. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که این نوع کاندوم، فقط توسط دو شرکت کدکس و کاپوت تحت عنوان دو محصول با نام های: کاندوم بیگ داتس کاپوت Big Dots1001 و کاندوم بیگ داتس کدکس Big Dots690 تولید میشود. این دو کاندوم نام برده شده، از محبوب ترین و پر فروش ترین کاندوم های خاردار در ایران به حساب می آیند. کیفیت این محصولات بسیار بالاست و از قیمت مناسبی برای مصرف کنندگابرخوردار هستند. اگر از مصرف کنندگان کاندوم های خاردار هستید یا قصد امتحان کردن این نوع کاندوم را دارید؛ حتما به پیشنهاد ما این دو محصول رابرای یک بار هم که شده استفاده بفرمایید.

3. کاندوم فضایی:

سرانجام به روزترین تکنولوژی حال حاضر دنیا در صنعت تولید کاندوم مورد استفاده قرار گرفت. تولید کاندوم خاردار با خارهایی باور نکردنی از نظر سایز و طرح تحولی عظیم در صنعت تولید کاندوم را رقم زد. کاندوم هایی با خارهای 1 تا 2 سانتی متری! مسئله ای که در ابتدا باور کردنی نبود. اما با معرفی شدن آن به بازار نظرها را به صورت ناباورانه ای به خود جلب کرد. این نوع از کاندوم با نام تجاری و بین المللی alien condom در دنیا شهرت یافت. و در ایران نیز این نوع از کاندوم به کاندوم فضایی شهرت یافت. شما هم اگر قصد دارید تا شریک جنسی تان زودتر از شما ارگاسم را تجربه کند، ما به شما استفاده از کاندوم فضایی را پیشنهاد می کنیم.

4. کاندوم سیلیکونی:

این مدل از کاندوم از نظر ساختار با سایر کاندوم های خاردار متفاوت بود. این مدل از کاندوم از لاتکس تولید نشده است. ماده تشکیل دهنده این نوع از کاندوم سیلیک.ن می باشد. به همین دلیل قابل شست و شو می باشد. در واقع این مدل را می توان نوعی روکش آلت دانست. همچنین باید این موضوع را در نظر داشت، که این مدل کاندوم ها بیشتر جنبه افزایش لذت در رابطه را دارند تا جلوگیری از بارداری و انتقال بیماری های مقاربتی! پس انتخاب با شماست.

 کاندوم نازک
تعجب نکنید کاندوم نازک یکی از پر طرفدارترین کاندوم های مورد مصرف ایرانیان می باشد. از آنجایی که اغلب آقایان ایرانی گاها به بهانه های مختلف قصد استفاده از کاندوم در هنگام آمیزش با شریک جنسی شان را ندارند. یا حتی در مواقعی اذعان می کنند که استفاده از کاندوم باعث می شود آن ها از رابطه شان هیچ لذتی نبرند. کاندوم نازک طراحی و تولید شده است. فاصله مهم ترین پارامتری می باشد که همیشه توصیه به کم کردن آن میان زوجین می شود. پس کاندوم نازک بهترین گزینه انتخابی برای این کار می باشد.

انواع کاندوم نازک
کاندوم نازک در ایران دو مدل دارد. همان طور که می دانید 99% کاندوم ها در دنیا از لاتکس تولید می شوند. کاندوم نازک به دلیل استراتژی خاصی که برای تولید و مصرف داشته است، در دو نوع لاتکس و پلی اورتان تولید می شود. گاها می شنویم افرادی به لاتکس حساسیت دارند. شرکت بزرگ ساگامی که اولین تولید کننده کاندوم در دنیا به حساب می آید. با تولید کاندوم ساگامی از جنس پلی اورتان در دو سایز 10 میکرومن و 20 میکرون توانست، مستحکم ترین و ایمن ترین کاندوم های نازک در دنیا را تولید کند.


سخن پایانی
کاندوم ها در ایران انواع مختلفی دارند. اما کاندوم خاردار و نازک طرفداران بیشتری نسبت به سایر کاندوم ها دارند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha