سخنگوی دولت با اشاره به دو حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران و تصادف اتوبوس سربازمعلم‌ها، گفت: ضمن تاسف عمیق خود از حوادث اخیر پیش آمده برای فرزندان سرزمینمان، با تسلیت از جان و دل به خانواده این عزیزان خاضعانه از هر گونه نقصان متصوری پوزش می طلبم.

عذرخواهی دولت در خصوص حادثه برای اتوبوس خبرنگاران و سربازمعلم‌ها

سلامت نیوز: سخنگوی دولت با اشاره به دو حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران و تصادف اتوبوس سربازمعلم‌ها، گفت: ضمن تاسف عمیق خود از حوادث اخیر پیش آمده برای فرزندان سرزمینمان، با تسلیت از جان و دل به خانواده این عزیزان خاضعانه از هر گونه نقصان متصوری پوزش می طلبم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی خود که در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با تسلیت درگذشت خبرنگاران محیط زیستی و سرباز معلمان گفت: ما با دو حادثه پی در پی جانسور در هفته گذشته روبرو بودیم.

مهشاد کریمی و ریحانه السادات یاسینی دو خبرنگاری که با قلم و دوربین خود به دنبال زیست بهتر مردمانمان می نوشتند در حادثه ای خونبار جان خود را حین انجام ماموریت از دست دادند. این حادثه را به خانواده داغدیده گان و همکاران رسانه ای بویژه ایسنایی ها و ایرنایی ها تسلیت می گویم.

وی ادامه داد: همچنین درگذشت ۷ سرباز معلم عزیز در مسیر دانش افروزی برای کودکان در مناطق محروم را غم از دست دادن خبرنگاران محیط زیستی را مضاعف کرد.

ربیعی گفت: ایران این فرزندان فداکار راه علم و آگاهی بخشی را از یاد نخواهد برد. فقدان این عزیزان به خانواده هایشان و همه ایرانیان تسلیت می گویم.

وی خطاب به مردم ایران گفت: ضمن تاسف عمیق خود از حوادث اخیر پیش آمده برای فرزندان سرزمینمان، با تسلیت از جان و دل به خانواده این عزیزان خاضعانه از هر گونه نقصان متصوری پوزش می طلبم.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha