طبق برآورد سازمان بهداشت جهانی، در سال ۲۰۱۶، ۳۹۸ هزار نفر بر اثر سکته مغزی و ۳۴۷ هزار نفر بر اثر بیماری قلبی در نتیجه حداقل ۵۵ ساعت کار در هفته فوت کردند.

ساعات کار طولانی مدت منجر به بروز بیماری قلبی می شود

سلامت نیوز:طبق برآورد سازمان بهداشت جهانی، در سال ۲۰۱۶، ۳۹۸ هزار نفر بر اثر سکته مغزی و ۳۴۷ هزار نفر بر اثر بیماری قلبی در نتیجه حداقل ۵۵ ساعت کار در هفته فوت کردند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، طبق همین گزارش، بین سال‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۱۶، تعداد مرگ و میر ناشی از بیماری‌های قلبی به دلیل ساعات طولانی کار ۴۲٪ و سکته مغزی ۱۹٪ افزایش یافته است.


به گزارش  هلث سایت،ارتباط بین ساعات طولانی کار و مرگ ناشی از سکته مغزی و بیماری‌های قلبی مشخص است. محققان معتقدند ممکن است طولانی شدن ساعت کار در طی پاندمی کووید ۱۹ منجر به افزایش بیماری قلبی شود.


ساعت کاری طولانی یک خطر جدی برای سلامتی است و مشخص شده که با افزایش خطر بیماری‌های قلبی عروقی مانند بیماری عروق کرونر قلب و سکته مغزی مرتبط است.


به گفته محققان، ساعات کار طولانی مدت به معنای این است که بدن نیاز به استراحت دارد. اما زمان کمتری برای ورزش یا فعالیت بدنی وجود دارد که می‌تواند خطر بیماری قلبی را افزایش دهد. ساعت کاری نامنظم می‌تواند منجر به زمان بندی نامنظم غذا و عادات غذایی ناسالم شود. علاوه بر این، سطح بالاتر استرس ذهنی یک عامل خطر احتمالی برای حمله قلبی و سکته مغزی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha