داماد جوان که با همسرش دچار اختلاف شده بود در اقدامی جنون‌آمیز او را به‌همراه ۳ نفر دیگر از اعضای خانواده‌اش به گلوله بست و هر ۴ نفر را به قتل رساند و یک نفر را نیز مجروح کرد.

قتل همسر و ۳ عضو خانواده‌اش توسط داماد عصبانی

سلامت نیوز: داماد جوان که با همسرش دچار اختلاف شده بود در اقدامی جنون‌آمیز او را به‌همراه ۳ نفر دیگر از اعضای خانواده‌اش به گلوله بست و هر ۴ نفر را به قتل رساند و یک نفر را نیز مجروح کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه همشهری، این جنایت خانوادگی ساعت ۳:۴۵ بامداد دیروز در یکی از محله‌های شهرستان گتوند واقع در استان خوزستان اتفاق افتاد. این داماد خشمگین از مدتی قبل با همسرش که دختر دایی‌اش بود و خانواده او، دچار اختلاف شده بود.

شب حادثه همسر این مرد به خانه پدرش رفته بود تا اینکه در ساعت‌های اولیه بامداد مرد خشمگین که مسلح بود وارد آنجا شد و شروع به تیراندازی کرد. در جریان این حادثه او همسرش را به‌همراه پدر، مادر و برادرش به قتل رساند و یکی از همسایه‌ها را که به‌خاطر شنیدن سر و صدا از خانه بیرون آمده بود مجروح کرد و گریخت.

به‌دنبال این جنایت مأموران پلیس خود را به محل حادثه رساندند و تحقیقات در این خصوص آغاز شد. آنها با شناسایی هویت مرد مسلح تلاش‌های‌شان برای دستگیری او را آغاز کردند و ساعتی بعد موفق شدند وی را دستگیر کنند.

سرهنگ حکیم عبداللهی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان در این‌باره گفت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۳ شهرستان گتوند با فعال‌سازی گشت‌های نامحسوس و هدفمند و انجام اقدامات تخصصی، قاتل را در کمتر از یک ساعت شناسایی و در عملیات تعقیب و گریز پای وی را هدف قرار داده و او را دستگیر کردند.

به‌گفته معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان در بازرسی از خودروی متهم یک قبضه کلاشینکف به همراه ۱۳ فشنگ کشف شد و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha