دستیاران در نامه های‌اعتراضی خود عنوان کرده اند اگر کوچک ترین مشکلی ناشی از ابتلای به کرونا در این آزمون ایجاد شود، مسئولیت آن بر عهده مسئولین ذیربط خواهد بود.

سلامت نیوز: دستیاران در نامه های‌اعتراضی خود عنوان کرده اند اگر کوچک ترین مشکلی ناشی از ابتلای به کرونا در این آزمون ایجاد شود، مسئولیت آن بر عهده مسئولین ذیربط خواهد بود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از عصرایران، علیرغم اعتراضات دستیاران تخصص پزشکی که اخبار آن در رسانه ها نیز منتشر شد، وزارت بهداشت در برگزاری آزمون ارتقاء و گواهینامه‌ دستیاری پافشاری می کند.

این اصرار حتی با قرمز شدن وضعیت کرونایی اکثر نقاط کشور از جمله تهران ادامه پیدا کرده و به نظر می رسد وزارت بهداشت بی توجه به وضعیت کرونایی و از جمله ممنوعیت تجمع بیش از ۱۵ نفر در شهرهای قرمز، همچنان مصمم به برگزاری است! دستیاران در نامه های‌اعتراضی خود عنوان کرده اند اگر کوچک ترین مشکلی ناشی از ابتلای به کرونا در این آزمون ایجاد شود، مسئولیت آن بر عهده مسئولین ذیربط خواهد بود.

با این اوصاف به نظر می رسد وزارت بهداشت که خود واضع و مبلغ محدودیت های کرونایی است، با برگزاری این آزمون و گردهم آوردن صدها نفر در آن، تبدیل به یکی‌از نقض کنندگان محدودیت ها می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha