سه‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۰
کد خبر: 31446
سلامت نیوز :مدیر كل بهزیستی استان تهران با تأكید براینكه شرایط جسمی و روحی هانیه به مراتب از گذشته بهتر است، گفت: این كودك همچنان در یكی از مراكز شبانه‌روزی بهزیستی نگهداری می‌شود و مطالب انجمن دفاع از كودكان در خصوص عدم همكاری بهزیستی در حمایت از هانیه صحت ندارد.

علی محمد قادری در گفت‌وگو با  فارس ‌با اشاره به آخرین وضعیت هانیه، كودكی كه درچند ماه گذشته توسط ناپدریش به شدت آسیب دیده بود، اظهار داشت:‌ وضعیت فعلی وی به مراتب از گذشته بهتر است و شرایط خوبی را سپری می‌كند.

وی تصریح كرد:‌ سازمان بهزیستی از همان ابتدا و پس از اطلاع از شرایط هانیه وی را در بیمارستان مورد حمایت خود قرار داد ضمن اینكه پس از طی مراحل قانونی هانیه به یكی از مراكز شبانه‌روزی بهزیستی منتقل شد.

قادری ادامه داد: ناپدری هانیه همچنان در زندان به سر می‌برد ضمن اینكه دادگاه نیز شرایط سرپرستی این ناپدری را رد كرده است.

مدیر كل بهزیستی استان تهران تأكید كرد: مددكاران و اوژانس اجتماعی بهزیستی تمام وظایف خود را در قبال هانیه انجام داده است ولی متاسفانه انجمن حمایت از كودكان مطالب غیر منصفانه‌ای را مطرح كرده‌ است.

وی افزود: سازمان بهزیستی امروز جلسه‌ای را با انجمن حمایت از كودكان در خصوص مطالب عنوان شده برگزار می‌كند و در صورتی كه این انجمن نتواند حرف‌های خود را اثبات كند بهزیستی از آنها به دادگاه شكایت خواهد كرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha