سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه منابع بیمه سلامت استان تهران، گفت: در حال حاضر ۷۳ درصد از بیمارستان‌های استان تهران به سامانه نسخه الکترونیک متصل هستند.

اتصال ۷۳ درصد از بیمارستان‌های استان تهران به سامانه نسخه الکترونیک

سلامت نیوز:سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه منابع بیمه سلامت استان تهران، گفت: در حال حاضر ۷۳ درصد از بیمارستان‌های استان تهران به سامانه نسخه الکترونیک متصل هستند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه سلامت استان تهران، مجتبی ملازم الحسینی درباره اجرایی شدن طرح نسخه نویسی الکترونیکی در استان تهران اظهار داشت: از اسفند ۹۷ طرح نسخه نویسی الکترونیک در استان تهران و شهرستان دماوند آغاز شد، سپس در اوایل سال ۹۸ در ۶ شهرستان دماوند، فیروزکوه، ورامین، پردیس، پیشوا و قرچک گسترش یافت و از ابتدای سال ۹۹ استقرار نسخه الکترونیک در کل استان تهران اجرایی شد.


وی افزود: تا پایان سال ۹۹ تمام پزشکان، داروخانه‌ها و مؤسسات پاراکلینیک طرف قرارداد بیمه سلامت در استان تهران به این طرح ورود کردند.


سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه منابع بیمه سلامت استان تهران از استقرار نسخه الکترونیک از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: استقرار نسخه الکترونیک در درمانگاه ها، بیمارستان‌های طرف قرارداد و مطب پزشکان غیر طرف قرارداد بعنوان اولویت در دستور کار قرار گرفته است. در حال حاضر حدود ۸۶ درصد درمانگاه‌ها و ۷۳ درصد بیمارستان‌های استان تهران به سامانه نسخه الکترونیک متصل هستند.


ملازم الحسینی اضافه کرد: اداره کل بیمه سلامت استان تهران با کلیه پزشکان شاغل در استان تهران که از روش های مختلف و متعدد شناسایی شده اند، تماس برقرار کرده و برای تمام همکاران نام کاربری و رمز ورود به سامانه نسخه نویسی ارسال و آموزش‌های لازم در این خصوص را بصورت حضوری و غیر حضوری داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha