بسیاری از افراد، انواع مختلف رژیم غذایی را برای لاغری و کاهش وزن امتحان کرده‌اند، اما یا آن‌ها را به نتیجه دلخواه نرسانده‌ است یا تاثیر کوتاه‌مدتی به همراه داشته است؛ همچنین ممکن است پس از پیروی از برنامه غذایی دکتر تغذیه، مشکلاتی برای سلامتی آن‌ها پیش آمده باشد. چنانچه شما نیز به دلیل مشاهده انواع تبلیغ رزیم لاغری، دچار تردید هستید و نمی‌توانید انتخاب درستی داشته باشید و در عین حال به دنبال یک رژیم لاغری تضمینی هستید؛ برای آن‌که بتوانید بهترین رژیم لاغری را برای خود انتخاب کنید، باید مواردی را در نظر بگیرید که به شما کمک کند به اهداف خود در کاهش وزن و تناسب اندام برسید؛ در ادامه این نکات را بررسی می‌کنیم.

چگونه بهترین رژیم لاغری را تشخیص دهیم؟

سلامت نیوز: بسیاری از افراد، انواع مختلف رژیم غذایی را برای لاغری و کاهش وزن امتحان کرده‌اند، اما یا آن‌ها را به نتیجه دلخواه نرسانده‌ است یا تاثیر کوتاه‌مدتی به همراه داشته است؛ همچنین ممکن است پس از پیروی از برنامه غذایی دکتر تغذیه، مشکلاتی برای سلامتی آن‌ها پیش آمده باشد. چنانچه شما نیز به دلیل مشاهده انواع تبلیغ رزیم لاغری، دچار تردید هستید و نمی‌توانید انتخاب درستی داشته باشید و در عین حال به دنبال یک رژیم لاغری تضمینی هستید؛ برای آن‌که بتوانید بهترین رژیم لاغری را برای خود انتخاب کنید، باید مواردی را در نظر بگیرید که به شما کمک کند به اهداف خود در کاهش وزن و تناسب اندام برسید؛ در ادامه این نکات را بررسی می‌کنیم.

رژیم لاغری باید شخصی باشد!

یک رژیم لاغری مناسب باید برای هر شخص به‌صورت شخصی تنظیم شود؛ یعنی نباید همه افراد از یک رژیم ثابت پیروی کنند، زیرا تفاوت‌هایی همچون سن، قد، وزن و حتی بیماری‌های زمینه‌ای سبب می‌شود افراد به انواع مختلفی از غذاها ویا تکنیک‌های لاغری نیاز داشته باشند. به همین دلیل افرادی که در اینترنت یک رژیم غذایی را جستجو می‌کنند و سپس از آن پیروی می‌نمایند، اغلب با شکست مواجه می‌شوند و یا به سلامتی خود در درازمدت آسیب وارد می‌کنند. برای نمونه می‌توانید با کلیک بر روی رژیم لاغری اصولی، یک نمونه‌ از بهترین فرم‌هایی که هر رژیم کاهش وزنی نیاز دارد را مشاهده نمایید.

رژیم لاغری شخصی

رژیم لاغری باید نتایج بلندمدت داشته باشد!

یک رژیم کاهش وزن اصولی باید تغییراتی که در وزن شما ایجاد می‌کند، در طولانی‌مدت دوام داشته باشد و این هدف تنها در صورتی به‌دست می‌آید که رژیم غذایی بتواند سبک زندگی شما را تغییر دهد. برای نمونه، انواع برنامه غذایی وجود دارد که شما می‌توانید حجم دلخواهی از غذا را میل نمایید تا کاملا سیر شوید، اما با این شرط که تنها از غذاهای کم کالری یا تنها پروتئین یا سبزیجات استفاده کنید. این رژیم‌ها را نمی‌توان برای مدت طولانی ادامه داد، زیرا سبب می‌شوند بدن شما با مشکل سوء‌تغذیه و کمبود مواد معدنی و ویتامین‌های مورد نیاز خود روبه‌رو شود که برای رفع نیاز خود مجبور به مصرف مکمل‌های دارویی خواهید شد و این مکمل‌ها از مواد شیمیایی ایجاد می‌شوند و خود عوارض جانبی متعددی دارند. همچنین علاوه بر عدم امکان ادامه دادن آن‌ها به مدت طولانی، با قطع این چنین برنامه‌های غذایی، به سرعت به وزن قبلی باز می‌گردید.
به همین دلیل بهتر است از رژیم‌های غذایی استفاده نمایید که به شما کمک می‌کنند تنوع غذاهای خود را حفظ کنید، اما با کاهش اصولی و صحیح حجم غذای مصرفی در هر وعده، حجم معده شما را کم می‌کنند؛ در نتیجه نه‌تنها می‌توانید این برنامه غذایی را به مدت طولانی ادامه دهید، بلکه با کاهش حجم معده، وزن شما اغلب به مقدار قبل بر نمی‌گردد.

رژیم لاغری باید سبک زندگی شما را تغییر دهید!

اغلب با مراجعه به دکتر یا مشاور تغذیه، به شما گفته می‌شود تنها با رعایت کامل رژیم غذایی در مدت زمان معین به وزن دلخواه می‌رسید. این نتیجه برای بسیاری از افراد به‌دست می‌آید و بسیار دلنشین است، با این وجود نه‌تنها امکان بازگشت دوباره دارد، بلکه تاثیر مثبتی در سلامتی شما ندارد. در حقیقت یک رژیم غذایی اصولی در کنار تحرک کافی به شما کمک می‌کند به وزن دلخواه برسید، به همین دلیل است که در رژیم‌ههای لاغری اصولی، همچون فرمی که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، به شما این امکان را می‌دهند تا با انتخاب گزینه دریافت ورزش، نه‌تنها سبک زندگی خود را تغییر دهید تا تاثیرات سریع‌تر و بلندمدت رژیم لاغری را تجربه نمایید، بلکه به شما کمک می‌کنند سلامتی خود را ارتقا دهید. بنابراین یک مشاور حرفه‌ای همچون بهاره غفاری، تنها به تغذیه برای کاهش وزن توجه نمی‌کند، بلکه کمک می‌کند تغییرات مثبتی در سبک زندگی شما ایجاد شود.

تاثیر رژیم در سبک زندگی

رژیم کاهش وزن نیاز به پیگیری منظم دارد!

داشتن اراده کافی برای پیگیری رژیم غذایی و پیشبرد آن در مدت زمان تعیین شده، اهمیت بسیاری دارد و هر فردی که تصمیم جدی برای کاهش وزن و لاغری دارد، باید رژیم مناسب خود را به‌طور کامل اجرا نماید. با این‌حال بیشتر مواقع، با پیگیری توسط مشاور تغذیه، اراده شما برای پیشرفت و ادامه دادن رژیم غذایی افزایش می‌یابد؛ علاوه‌بر این، چنانچه مسئله‌ای در طول مسیر کاهش وزن برای شما پیش بیاید، می‌توانید آن را با مشاور خود مطرح نمایید تا به‌طور صحیح حل شود و تاثیر منفی روی رژیم شما نگذارد. به همین دلیل است که هر مشاور تغذیه حرفه‌ای و مجرب، در کنار ارائه لیست غذایی و رژیم لاغری، شما را به‌طور منظم پیگیری می‌نماید. تفاوت رژیم‌های بهاره غفاری با بسیاری از رژیم‌های دیگر، در پیگیری تاثیر رژیم برای شما است، علاوه‌بر آن، این پیگیری به درخواست شما انجام می‌شود و چنانچه تمایلی به پیگیری ندارید و ترجیح می‌دهید این مسیر را تنهایی به انتها برسانید، می‌توانید از این گزینه استفاده نکنید.

رژیم لاغری مناسب سلامت شما را در اولویت قرار می‌دهد!

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، با کاهش وعده‌های غذایی نباید به سلامت شما از نظر تامین مواد معدنی و ویتامین‌ها آسیبی وارد شود. همچنین مسائل مربوط به سلامتی همچون مصرف صبحانه و غذاهای سالم و مقوی در رژیم لاغری شما باید رعایت شود. به همین دلیل است که بسیاری از افراد غفاری دایت را برای دریافت رژیم لاغری انتخاب می‌کنند؛ زیرا اطمینان دارند نه‌تنها به سلامتی آن‌ها لطمه‌ای وارد نمی‌شود، بلکه در صورت وجود بیماری‌های اولیه یا مشکلات زمینه‌ای، با رعایت یک رژیم غذایی اصولی و سالم، بسیاری از مشکلات آن‌ها رفع شده و وضعیت سلامتی آن‌ها ارتقا می‌یابد. برای اطمینان از اصولی بودن و میزان توجه به سلامت در یک رژیم غذایی، می‌توانید از تجربیات افرادی که از این رژیم‌ها استفاده کرده‌اند، اطلاع پیدا کنید. برای این‌کار تنها کافیست بر روی تجربه مشتریان کلیک نمایید.

رژیم لاغری باید به استپ وزنی شما توجه کند!

افراد بسیار زیادی هستند که به دلیل تجربه کردن رژیم‌های غذایی متفاوت ویا ادامه ندادن رژیم‌های کاهش وزن، دچار استپ وزنی شده‌اند و نمی‌توانند وزن زیادی کم کنند و این دحالی است که کالری دریافتی غذای آن‌ها بسیار کمتر از حالت عادی است. یک مشاور تغذیه حرفه‌ای این شرایط را در نظر می‌گیرد و متناسب با آن، رژیمی ارائه می‌دهد که متابولیسم شما را افزایش داده و به شما کمک می‌کند روند کاهش وزن را دوباره آغاز کنید. بنابراین چنانچه هر رژیم لاغری شکم ویا تناسب اندامی که دریافت می‌کنید، وزن شما را کاهش نمی‌دهد و دچار ناامیدی شده‌اید؛ تنها کافیست یک‌بار از رژیم استپ وزن بهاره غفاری استفاده کنید تا تاثیر آن را برای ادامه مسیر کاهش وزن مشاهده کنید و سپس هر رژیم لاغری دیگری را می‌توانید ادامه دهید.

رژیم لاغری باید شرایط شما را در نظر بگیرد!

افرادی با مراجعه به مشاوران تغذیه، از آن‌ها می‌خواهند یک رژیم لاغری سه هفته ‌ای ویا یک رژیم لاغری ۷ روزه ارائه دهند تا در مدت زمانی که در نظر دارند، بتوانند با رعایت رژیم لاغری شکم و پهلوهای خود را از بین ببرند و به تناسب اندام برسند؛ اما بسیاری از مشاوران تغذیه ویا دکترها ترجیح می‌دهند خود مدت زمان رژیم غذایی را مشخص کنند و به نظر شما توجهی نمی‌کنند. اما انواع رژیم لاغری وجود دارند که به شما این امکان را می‌دهند در مدت زمانی که تمایل دارید، با رعایت آن‌ها به وزن مورد نظر خود برسید. به همین دلیل است که رژیم‌هایی همچون رژیم‌های بهاره غفاری طرفداران بسیاری دارد، زیرا به مراجعین این امکان را می‌دهد تا با کلیک بر روی پکیج رژیم لاغری، انواع رژیم لاغری مورد نظر خود را با توجه به مدت زمانی که در نظر دارند، انتخاب کنند. برای نمونه شما می‌توانید انواع رژیم لاغری تضمینی در ۱ ماه یا حتی ۶ ماه را تجربه کنید.

همراه به این نکته توجه داشته باشید که ممکن است شما یک رژیم لاغری ۲ ماهه یا یک رژیم لاغری ۵ ماهه دریافت کنید و کاهش وزن قابل توجهی داشته باشد و یا بالعکس، کاهش وزن شما کمتر از افرادی باشد که همان رژیم را دریافت کرده‌اند، این به معنی اشتباه بودن رژیم ویا ناکارآمد بودن آن نیست، بلکه در رژیم لاغری تضمینی، شما کاهش وزن مناسبی را تجربه خواهید کرد، اما میزان دقیق آن به متابولیسم بدن شما، سن و بسیاری از فاکتورهای دیگر بستگی دارد. بنابراین این موضوعات نباید اراده شما در پیگیری رژیم را کاهش دهید. این روزها در کنار انواع تبلیغ رژیم لاغری، نام غفاری دایت بسیار به گوش می‌رسد، این رژیم نیاز به تبلیغ ندارد، زیرا عملکرد آن بهترین تبلیغ است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رژیم بهاره غفاری، تنها کافیست به وبسایت غفاری دایت مراجعه کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha