استاندار تهران با اشاره به اینکه تعطیلی شش روزه تهران بنا به دستور ستاد ملی کرونا است، گفت: بعید می دانم این تعطیلات تمدید شود.

تزریق روزانه ۴۵ هزار واکسن در استان تهران/ تمدید تعطیلات کرونایی تهران بعید است

سلامت نیوز:استاندار تهران با اشاره به اینکه تعطیلی شش روزه تهران بنا به دستور ستاد ملی کرونا است، گفت: بعید می دانم این تعطیلات تمدید شود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه پویش هر هفته الف_ب_ ایران گفت: تعطیلی ادارات دولتی و خدمات رسان به دستور ستاد ملی کرونا است و با توجه به اینکه ممکن است در آینده موجب خسارات در مسایل زیربنایی شود، امکان تمدید آن بعید است.


وی با تاکید بر اینکه فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و پوشش گسترده واکسیناسیون تنها راه برون رفت از وضعیت فعلی است، افزود: هم اکنون روزانه ۴۵ هزار تزریق واکسیناسیون در استان تهران انجام می شود.


استاندار تهران تاکید کرد: زیر ساخت های شبکه بهداشت استان تهران ظرفیت تزریق روزانه ۸۵ هزار واکسن را هم دارد که به زودی این مهم نیز صورت خواهد پذیرفت.


وی ادامه داد: مردم باید فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی را، در شرایط فعلی که در پیک پنجم کرونا قرار داریم بیش از گذشته رعایت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha