معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اعلام کرد: واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی از امروز/دوشنبه در محل بوستان ولایت آغاز شد.

واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی در بوستان ولایت تهران آغاز شد

سلامت نیوز: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اعلام کرد: واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی از امروز/دوشنبه در محل بوستان ولایت آغاز شد.

به گزارش سلامت نیوز، سید مناف هاشمی روز دوشنبه در این باره به ایرنا گفت: واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله تاکسیرانان، رانندگان اتوبوس و راهبران مترو با هماهنگی ۳ دانشگاه علوم پزشکی ایران، تهران و شهید بهشتی آغاز شد.

وی اظهار داشت: فردا / سه شنبه/ نیز  ادامه واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی در مرکز رفاهی تاکسیرانی منطقه ۱۵ در خاوران، اتوبوسرانی منطقه ۵ و ایستگاه مترو شهرری انجام خواهد شد.

معاون شهردار تهران تاکید کرد: واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی بر اساس فراخوانی که از آنها انجام می شود، به نوبت صورت می گیرد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: با هماهنگی انجام گرفته با دانشگاه علوم پزشکی تهران واکسیناسیون کارکنان شرکت، راهبران قطار، خدمات مسافری، پاکبانان، انتظامات و سایر افرادی که به طور مستقیم با مسافران در ارتباط هستند در دستور کار قرار گرفت.

علی عبداله پور تاکید کرد: براساس هماهنگی های صورت گرفته واکسیناسیون کارکنان در گروه های ۵۰ نفره در سالن ولایت ساختمان مرکزی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه به آدرس خیابان انقلاب اسلامی، تقاطع حافظ، شماره ۹۵۶ انجام  خواهد شد.

به گفته وی، واکسیناسیون بر اساس فراخوانی که متعاقبا برای همکاران ارسال خواهد شد، به نوبت انجام می گیرد.

۲۰ هزار راننده تاکسی واکسینه می شوند

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در فاز اول ۲۰ هزار راننده تاکسی واکسینه می‌شوند و بعد از آن مابقی رانندگان واکسن دریافت می کنند.

محمد روشنی تاکید کرد: براساس پروتکلی که تدوین کردیم، از آنجایی که افراد بالای ۶۰ سال تاکنون توسط خود وزارت بهداشت واکسن دریافت کردند ما در فاز اول رانندگان ۵۰ تا ۶۰ سال، بعد از آن ۴۰ تا ۵۰ سال و با همین ترتیب رانندگان دیگر  را برای دریافت واکسن فراخوان می‌دهیم.   

به گزارش ایرنا، از اسفند سال ۹۸ تاکنون تعداد زیادی از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که بر اساس تصمیم وزارت بهداشت واکسیناسیون این افراد که جزو گروه های پرخطر محسوب شدند از امروز/ دوشنبه آغاز شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha