یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

امروز در کدام استان‌های کشور باران می‌بارد؟

سلامت نیوز:یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،امیر حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی  در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: در  چند  روز آینده برای استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل، آذربایجان‌های شرقی و غربی، قزوین، زنجان، کردستان و ارتفاعات استان‌های تهران، البرز و سمنان رگبار، رعدوبرق وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.


وی افزود: در مناطق جنوبی سیستان‌وبلوچستان، جنوب کرمان و بخش‌هایی از استان‌های هرمزگان و فارس به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب بارش‌های رگباری همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد و در مناطق مستعد با خیزش گردوخاک مواجه هستیم.


نقشینه با اشاره به اینکه طی ۵ روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل و شرق خراسان جنوبی پیدیده غالب وزش باد شدید و خیزش گردوخاک است، اظهار کرد: آب‌های دریای عمان و به ویژه شرق این دریا طی این هفته مواج و متلاطم هستند.


وی در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی تهران توضیح داد: آسمان تهران امروز صاف تا قسمتی ابری است و بعد از ظهر نیمه ابری می‌شود و در اواسط روز وزش باد را دارد؛ حدااکثر دمای پایتخت امروز ۳۶ و حداقل دما به ۲۶ درجه می‌رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha