یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸

مردی که در جنایتی هولناک همسرش و خواهر او را هدف گلوله قرار داده و به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

قاتل 2 خواهر دستگیر شد

سلامت نیوز: مردی که در جنایتی هولناک همسرش و خواهر او را هدف گلوله قرار داده و به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه شرق، دو خواهر که بیان و سحر نام داشتند، شامگاه سوم مرداد در نزدیکی محله سکونت‌شان در محله حاجی‌آباد سنندج هدف گلوله قرار گرفتند و جان باختند. مرد مسلح بعد از ارتکاب این جنایت به‌سرعت فرار کرد.
کارآگاهان جنایی بعد از اطلاع از وقوع این جنایت هولناک، تحقیقات وسیعی را آغاز کردند و پی بردند قاتل شوهر یکی از خواهران به نام بیان است. این زن 37ساله از مدت‌ها قبل با همسرش اختلاف داشت و جدا از او زندگی می‌کرد تا اینکه در نهایت هدف گلوله قرار گرفت. وقوع این جنایت بازتاب گسترده‌ای یافت و حتی فیلمی از صحنه قتل در فضای مجازی دست‌به‌دست شد.
در این میان کارآگاهان در بررسی‌هایی که انجام دادند متوجه شدند متهم 44ساله محل اختفای خود را تغییر می‌دهد. تجسس‌ها برای یافتن ردی از او ادامه داشت تا اینکه در نهایت این مرد روز جمعه دستگیر شد.
عبدالله فاتحی، رئیس پلیس آگاهی استان کردستان، دراین‌باره توضیح داد: از زمان وقوع حادثه با حضور عوامل انتظامی و پلیس آگاهی در محل، تحقیقات درخصوص دستگیری فرد قاتل آغاز شد.
فاتحی در ادامه بیان کرد: با توجه به انتشار فیلم صحنه قتل در فضای مجازی و جریحه‌دارشدن احساسات عمومی، مأموران در تحقیقات تخصصی و با بهره‌گیری از روش‌های خاص پلیسی، محل اختفای متهم را که دائما در حال جابه‌جایی در استان‌های مجاور بود، شناسایی کردند.
این مقام انتظامی اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی استان کردستان با همکاری و پشتیبانی مأموران انتظامی شهرستان دهگلان و قروه در عملیات ضربتی و غافلگیرانه، متهم را در یکی از روستاهای شهرستان دهگلان در نخستین ساعات بامداد جمعه هشتم مرداد دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان کردستان خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات انجام‌شده علت و انگیزه قتل همسر و خواهر همسرش را اختلافات خانوادگی اعلام کرد.
در همین حال برادر مقتولان به رکنا گفت: قاتل، خواهرم را خیلی اذیت می‌کرد. آنها سال‌های اول زندگی خوبی داشتند اما حدود سه یا چهار سال بود که دچار اختلاف شده بودند. شوهرخواهرم خیلی اذیت می‌کرد البته ما اصلا در ماجرا دخالت نمی‌کردیم تا مشکلی پیش نیاید. اذیت‌های او ادامه داشت تا اینکه حدود چهار ماه پیش خواهرم خانه شوهرش را ترک کرد و همراه سه بچه‌اش به خانه پدرم آمد؛ البته طبیعتا زندگی در خانه پدر برای او در آن شرایط سخت بود به همین دلیل از من خواست خانه‌ای را در همان نزدیکی برایش کرایه کنم و من هم این کار را کردم.
این مرد ادامه داد: دامادمان در این مدت چند بار سراغ من آمد و هر دفعه به او گفتم بهتر است جدا شوند. حتی به او گفتم ضرر و زیانش را جبران می‌کنم. او گفت پسرش ماشین او را برداشته است. هرچند این موضوع ارتباطی به من نداشت با این حال گفتم چک سه‌ماهه می‌دهم و پول ماشین را پرداخت می‌کنم و تو هم بهتر است همه چیز را فراموش کنی و بگذاری خواهرم زندگی خودش را داشته باشد اما او دست‌بردار نبود.
برادر مقتولان در ادامه گفت: یک شب دامادمان به در خانه من آمد و فحاشی کرد. او آن شب اسلحه همراه داشت و مطمئن هستم می‌خواست صدمه‌ای به من بزند اما چون همسایه‌مان مأمور آگاهی است جرئت این کار را نکرد. ترسید و از آنجا رفت تا اینکه روز حادثه خواهرانم را بدون هیچ گناهی به قتل رساند.
بنا بر این گزارش متهم اکنون در بازداشت به‌سر می‌برد و بازجویی‌ها از او برای روشن‌شدن زوایای پنهان این جنایت ادامه دارد. متهم به‌زودی باید صحنه قتل را نیز بازسازی کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha